18. maaliskuuta 2013

They all want me, they can't have me

No meikämuija päätti että lähen Espanjaan!
Väliin tais ilmestyä myös Ruotsin risteily with Emilia!

Ajattelin että voisin vaikka elää sillävälin kun elän?


Mä oon kuitenki vapaa menemään miten haluan. Vaikka mulla ei paljoa olekaan, on mulla vapaus.

Alustavastihan kaikki on lähössä mukaan, mutta varmaan ainoat oikeat mukaanlähtijät on broidi ja/tai Emilia.
Voihan se olla että mä lähden yksinkin äkkilähdöllä. Tuutte kuulemaan jokatapauksessa siitä sitten! 
Tunnen noi kadut ku omat taskuni ja tulee nähtyä sukulaisia samalla.

Bitchblogin lukijat on mulle ehkä suurin voimavara elämässä tällähetkellä.
Tänäänkin oon saanu niin kannustavia kommentteja että mä kirjaimellisesti itkin täällä.
Ainakin nyt myös tiedän että on olemassa ihmisiä, joille kelpaan just tälläsenä kahjona ämmänä kuin oon.

Tuntuu että oon entistä varmempana toteuttamassa itteäni, ihan sama miten kahjoja mun ideat sitten ovatkaan.
Jos mun kanssa ei haluta rullata, niin se on niiden menetys sitten! ;)

Sis, bro and me 

Ei mulla oo mitään hävittävää  Mä aijon vastaisuudessakin elää elämääni just niinkuin haluan! 

5 kommenttia:

  1. Me tullaa Teemun kans epsanjaan mukaa! Ois koleeta:D

    VastaaPoista
  2. Sä oot just niin ihana ja mahtava kimma, sun blogis on oikea (pinkki) voimanlähde!

    VastaaPoista
  3. oot niin kaunis !!
    ja ihana ihminen c:
    haluisin olla aikuisena samanlai ku sä ! <3

    VastaaPoista
  4. ja mä piristy siit ku nään et sul o tullu uus blogimerkintä (:

    VastaaPoista