9. maaliskuuta 2013

Please, this ain't even jealousy

Mun pää räjähtää. Mä oon kärsimätön, huono odottamaan.
Mä en osaa odottaa että jotain tapahtuu, yleensä mun pitää pistää lusikka soppaan.
Mun sotkuista ei ikinä tuu mitään hyvää, niistä tulee ydinjätettä.

Tuntuu että mun elämä koostuu tällähetkellä odottamisesta.
Mä itse jaksan aina muistuttaa että jos jotain haluaa, se on haettava vaikka kuusta paljain käsin.
Maybe I will...

Tahtoisin puhua kaikesta avoimesti, mutta aihe on itselleni liian henkilökohtainen.


Ei ollut mitään tietoa että tänään on perjantai. Joku naistenpäiväkin. Ennen se olin minä, joka paasasi naisten oikeuksista ja naiset sitä naiset tätä.

Aamu meni koiratreffejen merkeissä - Tosi yllättävää!


Ps. Ihan turha googlettaa siellä "bitchblog lita eronnut" 
Internet ei kerro teille mitään. Voitte toki esim koittaa rahallisesti lahjoa jotakuta bloggaajaystävääni (Emilia, Riikka, Enna?) kertomaan teille enemmän. Ties vaikka saisitte paparazzikuviakin.

Enna tietää eniten, joten sinne vaan kaikki utelemaan! Enna veloittaa sitten 100e/paljastus.

2 kommenttia: