5. maaliskuuta 2013

Hot like wasabi when I bust rhymes

Ehkä mä en muuta maailmaa, mutta mä aijon tehdä asiat Litan tyylillä.
Ehkä mä en pelasta maailmaa, mutta mä aijon vaikuttaa.

Shit is about to go down.


Bitchblog-hupparit saivat yllättävän suosion ja olen ihmeissäni. Ajatushan oli alunperin vitsi.
Täten jokatapauksessa aijon 666 lukijan täyttyessä arpoa muutamat vaatekappaleet.
Päivittelen niistä enemmän sen tullessa ajankohtaiseksi. Mietin myös joitain toppeja, mutta mulla on yhä se luovuuden veritulppa liuottamatta. IHQdaa.



Kukkokakkakiekuu.

Monet ovat olleet huolissaan ja kerronkin nyt että Zeus voi huomattavasti paremmin.
Ruoka pysyy sisällä ja se maistuukin ilmeisen hyvin.
Zeuksen voi tavata Lappeenrannan koiranäyttelyssä 1.4 karvattomilla laikuilla.
Tervetuloa vaan jututtamaan meitä.

♥ 

Odotan kesää. En ole yleensä yhtään kesäihminen, mutta tästä tulee elämän kesä.

Jälleen mainitsemisen arvoista - jos jotain haluaa tehdä, se pitää tehdä. 
Omaa sydäntään(aivojaan) kannattaa kuunnella.
Okei kyllä sitä sydäntäkin kannattaa kuunnella, jos veikkaa sen pysähtyneen.

Annoin myös tänään toisen viisaan neuvon nykynaiselle.
Nykynaisen täytyy kokata, siivota, hoitaa lapset ja koti ja nykyään vielä 
kouluttautua hyvin ja tehdä samalla töitä. Tehkäämme siis kompromissi:
Ei tehdä yhtään mitään.

Kuulemma ensimmäiset 40vuotta lapsuudesta on vaikeimmat.
Blääblää. Väsyttää ja Lion King-soundtrackki on hihiihhi.

Okei, kaikkia elämän neuvoja ei kannata ottaa vakavasti.

4 kommenttia:

  1. Uuuu tuo huppari on niiin hieno! Voisin haluta tuollasen ilman arvontaaki! :D sun pitää alkaa tehtaileen nuita!

    VastaaPoista