17. maaliskuuta 2013

Fuck me like you hate me

Ennen mä olisin itkeny silmät päästäni, mutta nyt mä kiehun. Huomaa että oon muuttunu ihan älyttömästi, mutta sit kun mä suutun - Siitä tulee rumaa jälkeä.
Sanokaa mun sanoneen, mä osaan pelata tätä peliä.

Oon kans tajunnu et vihaaminen on oikeesti tosi imartelevaa. Viha on todella lähellä rakkautta, kumpikin tunne on tarpeeksi voimakas saamaan ihmisen pois radaltaan.
Mä oon niitä ihmisiä joilla on samalla kirous sekä siunaus;
Mä joko vihastutan tai ihastutan, mutten jätä ketään kylmäks.

Mä oon oikeestaan rakastunut ajatukseen että mua vihataan. Viha on niin voimakas tunne, että pakkohan siitä on olla ylpeä jos jollakin on niin vahvoja tunteita mua kohtaan. Silloin tietää että on tehnyt vaikutuksen.

Galleriakävijät tälläviikolla 13 200, mutta edelleen mua kiinnostaa vaan yhden ihmisen huomio.
Ihan sama missä mielessä. Fuck me like you hate me ;)


Mä oon viettäny hieman villin viikonlopun.
Lita, Heidi, ufoshottipullo, tequila, 20siideriä ja internet = Paha yhdistelmä!

Oon sammunu sit vielä kynnykkä käteen, sen jälkeen ku oon soittanu yksin 23puhelua yhteen numeroon ja lähettäny 9 tekstaria. Oon näyttäny naapureille tissit ja hajottanu sit lampunkin.
Oon saanu kokonaisen ihmisen poistamaan ittensä jopa IRC-Galleriasta.
En muista vieläkään mitään loppuillasta. Oon ilmesesti myös käyny juoksemassa ulkona paljain jaloin.

Oon laulanu Ari Koivusta naapureiden iloks. Heidi on käyttäny kännipäissään mun koirat ulkona ja kaatunu matkalla. Mullakin on rinnassa naarmuja tuntemattomasta syystä.
Koirakin on syöny meidän pizzan loput ja vetäny dippikastikkeen.
Samassa rytinässä mulle on tarjottu 2500e suihinotosta. En lämmenny.

Tiedän ettei elämässä saa aina kaikkea mitä haluaa, mutta mä en silti hyväksy hylkäävää vastausta.
Musta on kasvanu aikuinen nainen ja samalla ihan totaalinen Queenbitch. Mä oon häiriintyny, ihan sekopää ämmä, mut siitähän te tykkäätte. Haha.


I think when it's all over,
It just comes back in flashes, you know?
It's like a kaleidoscope of memories.
It just all comes back. But he never does.
I think part of me knew the second I saw him that this would happen.
It's not really anything he said or anything he did,
It was the feeling that came along with it.
And the crazy thing is I don't know if I'm ever gonna feel that way again.
But I don't know if I should.
I knew his world moved too fast and burned too bright.
But I just thought, how can the devil be pulling you toward someone who looks so much like an angel when he smiles at you?

Voisko sitä enää paremmin sanoa.


11 kommenttia:

  1. Oot niin ihana!<3 :DD Tää blogi on aina päivän piristys! Oot hirveen vahva ja saat mutkin aina ajattelemaan huonosta päivästä paremman!

    Älä ikinä muutu, oon ihan rakastunu!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii :o Mä liikutuin sun kommentista :o <3
      Kiitos! Tän blogin kommentoijat on mun päivien piristys! Tiedän ainakin et jossain on ihmisiä jotka pitää musta tälläsenä kun oon <3

      Poista
  2. Sun blogista saa oikeesti voimaa! Oikeesti kun vituttaa ja lukee sun kirjotuksii tulee parempi olo. Ihan vaan siks ett tää blogi on upee ja sen kirjoittaja myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itken täällä. Lukijat tuntuu olevan mun ainoa voimavara kirjottaa tällähetkellä.
      Mulle ei oo koskaan sanottu mitään näin kaunista. Kiitos <3

      Poista
  3. Vittu, tällee sanoiks puettuna meiän ilta kuulostaa ihan päättömältä hahah:D ps meniks niit sidukoit oikeesti se 20.... Mun muistin mukaa 6.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun muistin mukaan me ollaan soitettu pari kertaa ja tekstattu neljä. Kun todellisuus on 23 :DDDD
      hahhahaha.

      Poista
  4. Joo mitäpä tässä muuta sanomaan kun että oot kertakaikkisen ihana <3 Tässä maailmassa on aivan tarpeeks harmaita seinäruusu-nössyköitä jotka ei uskalla elää elämäänsä täysillä, mutta sitten on pinkki Lita joka räjäyttää koko tajunnan :D

    VastaaPoista
  5. Sä oot niin ihana! Huonosta päivästä tulee aina parempi ku alan lueskelemaa sun blogias :3 <3

    VastaaPoista
  6. Sun blogi on mahtava, nykyään odotan että päivität blogiasi että pääsen lukemaan sitä. On kiva lukea blogiasi kun kirjoitat niin asiallista tekstiä ja blogisi on muutenkin mahtava, niinkuin sinäkin!♥ Olet kaunis ja oon niin kateellinen noista sun pinkeista pitkistä hiuksista♥, itse en ole raaskinut tehdä värinpoistoja ja värjää hiuksiani kokonaan pinkeiksi, vaikka niin haluaisinkin tehdä. En halua kumminkaan tappaa hiuksiani kokonaan : D , Mutta päältä nää mun hiukset nyt onkin tuollaiset kulahtaneen pinkit, kera ihanan juurikasvun ja alta mustat.... : D
    Toivottavasti kirjoittelet taas pian!

    VastaaPoista
  7. Hei, mainitsin sinut blogissani käy toki kurkkaamassa :)

    VastaaPoista