20. maaliskuuta 2013

Call me maybe?

Hei beibe mun luurangot on sun kaapissa 

Heräsin klo.18 ja niin mehevistä unista ettei oo tosikaan. Nyt vaan nauran täällä ku psykopaatti.
Uusinta Criminal Minds -jaksoa odotellessa.
Mun sängyssä nukkuu tällähetkellä Turvatiimin naisvartija.
Ehkä valloitan seuraavana Securitaksen. Eka ilmoittautui jo.

Game on. Sanokaa mun sanoneen.
Peli on yleensä ohi vasta kun pelihahmo delaa tai käyttää kaikki elämänsä,
Pokemonissa sensijaan peli ei lopu koskaan ;)
Until then, game on. Hihi.

Oon yrittäny keksiä uusia ulkoasuja blogille, mutta en todellakaan saa mitään aikaseks.



Uppopaistettuja Pirkan sipulirenkaita, kokista ja naisvartija. Voiko menot enää parantua? Hahah.

Löysin biisin mikä kertoo selkeesti meikäläisestä.


"You're totally crazy, no, yes, no, yes - Maybe!"
"You've sent me 1000 messages, and it's just from today!"

Olenhan ihana. Tarvin kans Stalker Appsin. 


En oo tärähtänyt tai mitään, oon vaan hyvin mielenkiintoinen ;)

3 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla sä teet noi sun bannerit? ku ne on tosi hienoi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah tosi hienoja on joo :D Paintti ja Photofiltre rulettaa :D

      Poista
  2. Tuo ylempi noista kahdesta on mun mielestä hienompi :) Heeei, onko sulla tallessa kaikki sun aiemmat bannerit? Olisi kiva nähdä niistä postaus! (Ja jos sellainen jo on niin, um, missä...? :D)

    VastaaPoista