6. maaliskuuta 2013

Call me insane

When I come home at night
I lock the door real tight
People call me on the phone I'm trying to avoid
Can the people really see me or am I just paranoid




Mulla on vainoharhanen olo. Taas sellanen että koko maailma on mun perässä.

Mikä mahis siinä on että meen lähes tyhjään leffateatteriin ja sinne astelee juurikin se ihminen jota en haluaisi nähdä maailmanlopun uhallakaan. Tuntuu että se oli ihan tahallista kun asutaan vielä aivan eri paikkakunnillakin. 

Yhtäkkiä myös ihmiset joiden kanssa en haluu mitään tekemistä kyttää mun läheisiä ja koittaa lähestyä niitä eritavoin? En usko millään mun läheisten vastaavan kysymyksiin mun elämästä.



Meep. Kävin jokatapauksessa vitsillä katsomassa Homoavan kiro... eikun. Lumoavan kirouksen.
A lot better lovestory than twilight. Seriously. Oli muuten yllättävän hyvä ollakseen kirjaan perustuva. Ainahan noihin on tungettu iso määrä tavaraa liian pieneen aikaan.
Jos on kestänyt katsoa Twilightit elossa, niin tuo on taivasta siihen nähden. Suosittelen.


2 kommenttia:

  1. .. Tuttu tunne että juurikin se ihminen jonka viimesenä haluaisit nähä kävelee vastaan.. :D Ja hui, onko sulla pidennykset tuossa toisessa kuvassa vai onko sun tukka oikeesti noin pitkä? :O IHANA! TAHTOO! HETI!

    VastaaPoista
  2. Ihana toi uusi banneri (: Kiva ku suosittelisit tota leffaa,pitääki mennä kattomaan se ! :)

    VastaaPoista