3. maaliskuuta 2013

600 lukijaa!

666 lukijan spesiaali lähestyy. Ei jumantsuikka ihmiset!

Saatoin tossa suunnitella paitoja tän blogin kunniaksi, mutta mulla on luovuuden veritulppa selkeesti.
Tarviin muutamia uusia paitoja, joten miksipä en ottaisi iloa irti kunnolla. LOL.



I have no idea.

Viimeviikko on mennyt liitäessä eläinsairaalassa ja nyt suunta on vain ylöspäin!
BelgianBeauty-blogista voi lukea muut kuulumiseni.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Ootte valtava voimavara mun elämässä ja jokainen teidän kommentti auttaa mua jaksamaan - mitä ikinä vastaan tuleekaan! 

14 kommenttia:

  1. Sulla on kyl aivan paras blogi, tää on aito ja sun postaukset saa mut usein hymyilemään :D

    VastaaPoista
  2. MÄ AINAKIN HALUUN TOMMOSEN HUPPARIN!!!!

    VastaaPoista
  3. Hahaa ois kyllä ihan mahti xD Ja mä oon kanssa miettiny omalle blogille jotain paitaa, mutta saa nähä saanko mitään designia mihin oisin tyytyväinen xD perfektionistina on kauheaa.. Mut onnea lukijoista<3

    VastaaPoista
  4. Pidä arvonta tost hupparist ja sit lisäks siihe jotai sälää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin kans samaa! Ostan itelleni ainakin mainospaidaks :D

      Poista
  5. Aikui ihana huppari!! Ostaisin. Jokos muuten luit naamakirjasta että meidän kaikkien rakastama tukiainen suunnittelee pronssista patsasta helsinkiin? :D

    VastaaPoista
  6. Kyl mä ainaki tuollase haluaisin :DDD pitäisin sitä mielelläni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääks mun tehä kans Bitchblog-crew hupparit mun VIP-ihmisille? :D Emppu <3

      Poista
  7. Minäki haluan bitch-hupparin!

    VastaaPoista