21. helmikuuta 2013

There is a lot to try and I'm feeling lucky


Lita's back! Shivering lika a junkie again.
Yes, remember to take your medicine - And don't sleep over 24hours.


Näinpäs muuten mielenkiintoista unta. Ehkä sekin johtui lääkehouruista.

 D olen siis minä.
* Muotovalio on koira, joka on saanut kolme sertiä koiranäyttelyissä


Tällävälin oon saanut ainakin kaksi haastetta. 
Mä olen erittäin huono vastailemaan niihin, koska mä olen mahdottoman tylsä ihminen!

Ensimmäisenä Saana antoi komennon paljastaa viisi omituista faktaa itsestään.
Tähän se aina tyssää :D

1. En juo kahvia. Monen mielestä olen todella outo juuri siksi.
En ole yhtään kahvi-ihmisiä. Teetä mulla on kaapeissa sensijaan kaikenlaista 
luomusta melkein kissankusen makuiseen.

2. Pelkään käydä muiden ihmisten asunnoissa.
Kuulostipas creepyltä. Pelkään vierailla muiden luona.

3. Oon nähny Anita Hirvosen lentokentällä.

4. Hihi taisin harrastaa seksiä kaverimuijan kanssa viimevuonna. And I love it.
On ihan okei olla lespo, niin kauan kunnes tän jätkä tietää sanan varsinaisen merkityksen.
What happens at Lita's ghetto - Stay's at Lita's ghetto. Täh?

5. Söin eilen suolaa suoraan purkista.
Ja nää mun omituiset paljastukset lähti elää ihan omaa elämäänsä.
Olin kans heppatyttö pentuna.
Salkkareiden iida on ihan kakkapää.


Sitten Jenni nakitti 11 kysymyksellä...

1. Lempivuodenaikasi, miksi?
- Kevät! Ennen olisin sanonut syksy. Ei ole liian kuumaa eikä kylmää. 
Keväällä paistaa ihana aurinko!

2.  Jos pystyisit, muuttaisitko menneisyydessäsi jotain?
- Muuttaisin. Yleensä en kadu, mutta kaikkia ihmisiä mun ei olis tarvinu ajaa ulos mun elämästä.

3. Oletko juuri nyt tyytyväinen elämääsi?
- Ehkäpä :)

4. Oletko omasta mielestäsi sosiaalinen vai "yksinäinen susi"?
- Yksinäinen susi, valitettavasti. Syrjäytynyt yhteiskuntahylkiö.

5. Onko olemassa jokin piirre mitä et voi sietää toisessa ihmisessä?
- Ylimielisyys tuli heti mieleen.

6. Lempikappaleesi/artistisi, miksi?
- No tänään tunsin kun rakkaus iski muhun ensikuulemalla. Die Antwoord!
Näitä on kyllä niin paljon. Nautin kaikenlaisesta ihanasta musiikista 

7. Onko asiaa minkä haluat tehdä ennen kuolemaasi?
- Moniakin! Tosi monia! Musta kuullaan vielä! :D

8. Paras muistosi viime vuodelta, miksi?
- Näitäkin on tosi paljon! En osaa sanoa.

9. Pidätkö videopeleistä, mistä peleistä?
- Pokemon hautaan saakka!

10. Minkälaisista elokuvista pidät?
- RomanTISSI eikun.. Romanttiset komediat ja aivottomat komediat. Diktaattori!

11. Haluaisitko asua muualla kun missä juuri nyt asut?
- Näitäkin on monia! Volver a playa del ingles! yeii

11 kommenttia:

  1. Rakastuin tohon ekaan kuvaan.. Oot ylikaunis siinä! No kyllähän sä muissakin kuvissa oot... MUTTA ERITYISESTI TUOSSA!!!! Ja toi uni......... voih XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos muuten jaksat, niin käyppäs katsomassa mun blogissa.. Piirsin teikäläisen :DDDDDD Toivottavasti ei haittaa.. (: http://nyrkkirauta.blogspot.fi/2013/02/i-feel-free.html

      Poista
    2. Oon todella otettu! Leuka tipahti pöydälle melkein oikeesti :D Täähän on kunnia!! :o
      <3

      Poista
    3. Haha... Voi, että toi teki mut tosi iloseks! (:

      Poista
  2. Kiva blogi sulla tykkään!:) ja en taida olla ainut joka tykkää leopardi taustasta!(;

    Prettylikeprincess.blogspot.fi <--saa tulla käymään!:)

    VastaaPoista
  3. Ihana uni 8''D
    Ite näin jossaivälissä unta että okin Peppi ja jumaloin vaan Sergeitä! <3
    Mut siis sheltithän on kauheita kauheita petoja! ;p

    VastaaPoista
  4. Gah, Sailor Moon -hiukset! Hitto kun omat hiukset on vielä niin lyhyet (vähän yli hartioiden), etten voi kuin unelmoida tuosta kampauksesta. :D Saiskos siitä muuten ehken tutorialia joku kaunis päivä? ;3

    VastaaPoista
  5. Semisti häiritsee, kun en välillä erota että onko kaikki kirjotettu sarkasmilla vai vaan ihanalla kieroutuneella tavalla :D Ps mulla tainu jäädä välistä että missäs päin asustelet, mietin vaan et täällä ainaki kaveriseksiä katotaan aika kieroutuneesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiksi on Lappeenrannasta, selittänee kaiken :D
      Oikeestaan tää on siis kaverin muija, mutta.

      Poista