15. helmikuuta 2013

Mä en haluu kasvaa isoks

Mitä jos mä en haluakaan olla aikuinen? Voiko aikuisuuden palauttaa? 

14pv palautusoikeus? Ei oo avattu paketti, en oo koskaan käyttäny.


Käyks se et jos vaan juotas kokista, puettais pyjamat, laulettas aikuista naista,
jätettäs roskat viemättä ja laskut maksamatta?
Pokemon rulettaa.


On päiviä jolloin en halua siivota omia jälkiäni ja ihmettelen että mistä se tiskivuori on ilmestynyt.
Miksi mun datispöytä lainehtii astioita, kyniä, huulirasvoja, kasvovoiteita, pölyä, karvoja...

t. Klonkku

On niitä päiviä kun mä vedän pinkit yöhousut jalkaan, pinkin kylpytakin päälle ja laulan elefanttilaulua.

Kun lakanat kaipaa vaihtoa, tekee mieli nukkua sohvalla.

Mulla on pinkki tucca, hellokitty-laukku ja tykkään karkeista
ja kokiksesta ja pokemonista jajaja. Mun keittiö ja makkari on pinkkejä ja
mulla on iso kokoelma lasten/vauvojen pehmoleluja jajajaja.


Lapsena oli niin siistiä odotella aikuisuutta, mutta nyt vituttaa!
Nuorena ajateltiin että olis siistiä ostaa kaljaa ja harrastaa seksiä.
Oh fuck, meitä on kusetettu.
Tää on aivan perseestä!

Älkää kasvako ikinä aikuiseks. Jos ei oo aikuistunu vielä, ei kannata yrittääkään.


6 kommenttia:

  1. Mistä noita sydänlaseja saa?:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani joskus Huutonetistä, mutta backstreet myy samantyylisiä ja kaikissa väreissä. Ainakin ennen myyneet :)

      Poista
  2. Mä oon miettiny aivan samaa! Mäkään en halua olla aikuinen, henkisesti en sitä olekkaan, enkä aio koskaan olla, mutta miksi pitää maksaa laskuja ja käyä töissä että saa itelle jotain kivaa, niiiin tylsää!

    Mulla on aikalailla sama ajatusmaailma ku sulla, mut sie tuot ne julki, itsehän nössöilen ja haukun kaikki tyhmät asiat mielessäni. :D Oot ihana ♥

    VastaaPoista
  3. ihana postaus! Oon vast 16-vuotias ja silti haluisin palaa ajassa taaksepäin :D haluisin olla sellanen pikku kakara enkä ikinä kasvaa isoks. mut täs sitä hurjaa vauhtia vanhennutaan. kai sitä voi ainaki henkisesti olla ikuisen lapsi :3

    VastaaPoista
  4. Oonko vähän outo, jos tää postaus sai mut itkee, koska tää oli niin sulosta? (: "On niitä päiviä kun mä vedän pinkit yöhousut jalkaan, pinkin kylpytakin päälle ja laulan elefanttilaulua." oikeesti kadehdin tota, mäkin haluun :( Oot aivan mahtava ihminen!

    VastaaPoista