26. helmikuuta 2013

Jos nyt voisin päättää, aloittaisin alusta


Viimeyö meni sitten näin.
Huuh.

 Aamulla paatuneen dataajan penkki olikin varattu.

Ostin myös pinkin maton. On se oikeasti pinkki, kamera vaan on erimieltä.

Löysin myös vanhoja @Junkmailin biisejä ja tuli ihan mieeeletön määrä muistoja.
Ihan liian tärkeitä noiden kaikki biisit.
Monen mielestä ehkä ihan paskaa, mutta mulle tärkeitä. 

"Hei joo, hei joo, hei mikä mua vaivaa
Ei oo, ei oo, me nähty pitkään aikaan
Silti mä ajattelen sua, vaan päivästä toiseen
Ja kenenkään toiseen rakastua voi en
Onkohan sulla samoi fiiliksiä mua kohtaan
Jos mä sut kohtaan, niin mihin se johtaa
Auttaisiko enää jos mä näyttäisin katumusta
Kertoisin sulle, et mä välitän susta"


Enkä tunnetusti osaa piirtää käsiä tai jalkoja, tai mitään muutakaan. lol

 

3 kommenttia:

  1. Miks et päivitä enää kisuista ikinä ;______;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päätin pitää eläimet erillisissä blogeissaan, mutta eipä noista kissoista oikeen oo sanottavaa.
      Ne nukkuu, syö lihaa ja kevätkarvanlähtö alkaa :D

      Poista