8. helmikuuta 2013

I can't tolerate your sadness

Oh, do I feel old? what?
Kuuntelen In Flamesin biisiä Only for the weak, joka ilmestyi tuossa parivuott... vittu. 13vuotta sitten!?!
Oon vanhempi kuin hapankorppu. Kriisi.

Mitä vanhemmaksi mä tulen, sitä lapsellisemmaksi mun jutut muuttuu.
Oon aina ihmetellyt 40vuotiaiden innostusta vaaleanpunaiseen väriin ja koruihin, no mitä mulle tapahtuu...

- Suunnittelen itselleni pinkin/vaaleanpunaisen Hello Kitty -makuuhuoneen!



Tuun hulluksi naapureiden rakennustöiden äänien kanssa, joten makuuhuoneen vaihto talon toiselle puolelle tekee hyvää. Se huonehan on siis vaaleanpunainen ja siitähän se idea lähti.
Sitten löysin HelloKitty -sisustustarrankin, tai muutaman enemmänkin.



Mä oon jostain syystä addiktoitunut hello kitty -juttuihin. 
Jostain syystä ne kääntää mun pään kaupoissa and I love it.

Mietin vaan minkä ikäisenä on enää normaalia innostua tälläisestä?
Moni sanoo että esim. Tuksun 34vuotta on aivan liikaa.
(Huom. Tuksuhan on muutenkin ihan liikaa kaikkea...)


Oon varmasti maailman hirvein ihminen sen jälkeen kun toteutan projektini, mutta olkoot.
Vihatkaa rauhassa! :D Haterz gonna hate


Sitten tietenkin hankin kaikkea pinkkiä, glitteriä ja hellokittyä huhtikuussa synttäreilleni.
Löysinkin tänään jo partyhatut ja lautasia. Järkyttävää.
Boolinkin olis paras olla tälläkertaa pinkkiä, eikä punaista.
"Apua"

Tää ilta menee ihan kotosalla, tai no, varmaan koko viikonloppu jälleen kerran.
Seuraavana viikonloppuna, sunnuntaina, alkaa jälleen koiramenot, joista tiedotan etukäteen täällä.
Noilla paikkakunnilla siis törmää muhun näyttelyissä (avoimia kaikille) 
ja voi tulla reippaasti nykimään hihasta :)



11 kommenttia:

  1. Ahahah, mä niin samaistuin tähän. Täytin 24v kuukausi sitten ja tässä parin kuukauden aikana olen sisutanut huoneeni aika ikäiselleni sopimattomasti. Maalasin punaiset raidat seiniin, peitot, matot, parit telineet ja verkot seinillä on pinkit, ainoat taulut on 3 Hello Kitty-taulua ja komeilee täällä tommonen ihana pieni kärpässienituolikin :3 Verhot on sentään mustat.. :D Näyttäähän tää vähän joltain lastenhuoneelta mutta minä tykkään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijoo, ja toki pari sydänlamppuakin löytyy! :3

      Poista
    2. Hahhahah! Ihanaaa että muitakin "höynähtäneitä" :D <3

      Poista
  2. No mulla on poneja ja hellokittyja, palleroita ja tiesmitä. Mun huone on kuulemma lapsekas, kun on sarjakuvataulua ja tiesmitä. Pitäis kai aikuistua, ostaa vallilan verhot ja marimekot riviin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehdottomasti!1 Mä eksyin kattelemaan iittalan astioita ja pakenin samantien. Ei löytyny Hello Kitty-mukejakaan. Hö.

      Poista
  3. Tupperwarella on pinkkejä mukeja, joissa on hello kitty kansi. löytyy!

    VastaaPoista
  4. Jos sä oot lapsellinen niin mites nää mun 27vee synttärijuhlat prinsessateemalla? :D Pinkit prinsessailmapallot, -lautaset, -mukit ja -servetit. Toki oli vielä pinkkejä sydämiä kakussa ja meitsillä kruunu päässä. Aikuisuus? Onko se jotain syötävä?

    VastaaPoista
  5. Pakko vähän mainostaa, kun en ole irc-galleriaa lukuunottamatta blogia mainostanut. Eli tästä löytyy tää mun ihq huone ja vähän muutakin kämppää ;D http://sstykxxs.blogspot.fi/2013/02/koti-koti-koti-3.html

    VastaaPoista
  6. Mun kämppä on myös aika.... epäaikuismainen... Mulla on kaapin päällä poneja, pehmoleluja jokapaikassa ja unohtamatta kaikenmaailman prinsessa hilipetööriä ja Nalle Puh kelloa XD
    Kyllähän niistä kaikki kuittailee mutta minkäs teet :c

    VastaaPoista
  7. OMG sulla on pinkit kulmakarvat, ootko huomannut. Vinkkinä jos Virossa satut käymään, niin siellä on aikast Tallinnan keskustassa yks kauppakeskus missä on kauppa VAAN JA AINOASTAAN Hello Kitylle. Se on ihana. Hinnat tosin rajoitti mua ostamasta kauppaa tyhjäksi D:

    VastaaPoista
  8. Hei ihana! Heitin sulle tälläsen blogihaasteen; http://ou-my-life.blogspot.fi/2013/02/blogitunnustus.html

    Jään innolla odottamaan! ;) <3

    VastaaPoista