25. helmikuuta 2013

Dis iz why I’m hot! I don’t have a job.

Ihania aurinkoisia kevättalvipäiviä!
Love love love!  

Monet ovat jättäneet enemmän ja vähemmän henkilökohtaisia kysymyksiä yksityselämästäni ja vaikka olen luvannut toitottaa tässä blogissa maat ja taivaat läpi kuten ne ovat, olen kuitenkin tehnyt jonkin aikaa sitten päätöksen olla kommentoimatta yksityiselämääni täällä.
Jos kuitenkin haluatte yksityisiä paljastuksia, lukekaa >>kissafani95 formspring

Kysymyksiä tulee usein siviilisäädystäni ja vastaan että oli asiat miten olivat ja tapahtuu mitä tapahtuu, mulla menee oikein kivasti :) Kyllä täältä blogista sen huomaa jos olisin myymässä omaisuuttani ja pakenemassa lesbojen kanssa Jamaicalle kasvattamaan kainalokarvarastoja.

Tissit rulettaa 
Ps. Ihhanat somelaiset muijjat saa ottaa yhteyttä meikämuijjaan, pinkkiin 155cm pullavaan.

Olen nautiskellut ihanasta auringosta koko viikonlopun koirien kanssa
ja mulla on ihana aurinkoinen olo itsellänikin!



 Hylje nauttii. Lisää  >BelgianBeauty-blogissa!


1 kommentti:

  1. mä poistin itteni facebookista just sen takia ku jos kirjotan sinne jotain ni aina löytyy persnaamoja ketkä vääntelee mun juttuja miten sattuu, tai kyylää muuten vaan.. :D Nyt päätin kuitenki palata mun blogiin XD

    VastaaPoista