1. helmikuuta 2013

Anna mun syrjäytyä rauhassa!

Viimeaikoina oon miettinyt mun statusta tässä yhteiskunnassa.

Mä oon aikalailla varmaan samalla viivalla kuin narkkarit ja alkoholistit, 
paitsi että en ole veloissa kellekään ja lunastan omat "aineeni" apteekista kelakortilla.
Ai joo, ja mulla on 20% veroprosentti.


Huumerahoja? Viinaan? 
- Ei suinkaan, näillä rahoilla ostin itselleni KOIRAN.

Musta on puhuttu, että käyttäisin pakollakin huumeita koska naapurustossani yksi käyttää.
Pihallani on siis pelkästään jo 120 asuntoa, eli aikamoinen lukema tuo yksi.
Tässä alla on pullollinen kovinta huumetta ikinä, elämäni kamaa siis. 
Bitches be hatin'

Kaverit, ystävät?
Nekin on varmasti nistejä kaikki.
Suurinosa asuu suurissa perheasunnoissa, käy töissä, menee naimisiin ja moni on saamassa 
pian jopa perheenlisäystä. Siis ihan selkeitä narkkeja?

Tulevaisuus?
Ihmiset kyhäilee ilmeisesti salaa kuinka mulla on samanlainen kohtalo kuin Johanna Tukiaisella?
Olenhan suuri fanikin, kuulemma.
Mitä ikinä päätänkin tehdä itselleni, tulen kuulemma näyttämään Tuksulta.


Eli siis tähänmennessä olen nisti, alkoholisti ja tuksu, vai onko ne sama asia?
Se kama mitä Tuksu tosin vetää ei voi olla tältä planeetalta.
See what I mean?

Seiska tosin ei maksa mun alkoholisoitumista.
Enkä tarvitse henkivartijaa. Enkä pahoinpitele ketään leipäveitsillä.
Eikä mulla ole edes homokampaajaa.


Mitään ei kannata sanoa ääneen, tai olla sanomatta, 
koska joku möläyttää siitä ilmoille oman teoriansa ;)

Nooh, jokatapauksessa olen suunnitellut opiskelevani uuteen ammattiin kunhan saan muutaman rahaa vievän hankkeen alta pois. Ei, tämäkään ei tarkoita että ostan huumeita.

Sitten kun tuhlaan elämääni poseeraamalla seiskan ja hymyn paskalehdissä, lyökää mua.
Hellokittystä ja plastiikkakirurgiasta saa tykätä ilmankin.

5 kommenttia:

  1. Voi luoja.. :D !!! Ihan hulluja juttuja

    VastaaPoista
  2. Lainaa tonni hepoon... dokasin munrahat :( myin jo sen mun kolmionki ja käytin massit aineisiin..... ai minikö, emt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin lainaa ku saan eka daisyt myytyy... Maksat si koron kaa takas. Myy minigoose ni saatat saada venäjält 20e?

      Poista
  3. mä voin niin samaistuu tohon ! mun mutsi yms. sukulaiset ja semmoset ihmiset ketä en ees tunne, on just haukkunu narkkariks, juopoks yms. ja kaiken huippu on se et oon ollu nyt vuoden selvin päin :) Mut hei, koita jaksaa, kyllä kaikki paremmaks muuttuu :)

    VastaaPoista