10. tammikuuta 2013

Naisen sananvapaus


Tämä blogi pysyy edelleenkin vapaana kuin taivaan lintu.

Otan edelleen oikeuteni kirjoittaa kaikkia hävyttömyyksiä, 
mitä ikinä sitten päähäni saattaa juolahtaa.

Jos jollakulla on kirjoitusteni kanssa ongelma, tullaan siitä sanomaan mulle,
EI sotketa asian ulkopuolisia siihen. Kiitos!
Se mitä minä sanon, ei ole tekemisissä ystävieni, tuttavieni tai vanhempieni kanssa.


Ensin vastaan muutamaan vääristettyyn juoruun.

1. En käytä huumeita, en minkäänlaisia.
Olen todella huumevastainen ja halveksin käyttäjiä.

2. En ole saatananpalvoja, enkä ole koskaan ollutkaan.
En ole myöskään satanisti.
Minulla ei ole kuitenkaan ongelmia kenenkään uskonnon kanssa.

3. Asun vuokralla, kuten MONI Helsinkiläinen muukin.
Katsokaapa Helsingin omistusasuntojen hinnat esim Tästä
Esimerkin asunto on huomattavasti pienempi kuin omani, ja maksan tästä huomattavasti vähemmän.

4. Naapurissani asuu muutama alkoholisti ja käyttäjä,
mutta se ei tarkoita että minä olen sellainen.
Suurin osa naapureistani ovat 40-60vuotiaita, se ei tarkoita että minä olen.

Tuomitkaa mut sellaisena kuin olen
älkää naapureideni, kissankarvojeni tai ystävieni takia.


Lita aka. "Aloitetaan maailmansota 3" on puhunut 

8 kommenttia:

  1. Aaamen! Mäki oon tummaihoinen jengiläinen ja asun halvassa itsemurhakaksiossa ja tappelen koko ajan mun jengipoikakaverin kaa ja potkin mummoi! Terveisii vakkelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDD Nyt repes :DD
      Tottakai oot, aina oon ollu tota mieltä susta selkeesti ;)

      Poista
  2. Aah oot ihana! :D vitsi et tykkään sun asenteesta.Mä en oikeesti ymmärrä mikä helvetti ihmisiä vaivaa,itelläki on yks ihana anonyymi kirjottaja joka löytää aina jotain valitettavaa :D Mut hei,ihan sama mitä ihmiset puhuu koska kaikki jotka oikeesti jaksaa enemmä perehtyä esim. tähän sun blogiin,tietää että et ole mitään noista yllämainituista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itte oot ihana! :) <3

      Ihmiset osaa kyllä, yks väärinkäsitetty sana tai muunnellut jutut niin siitä se sota alkaa! <3

      Poista
  3. No mitä ihmettä oikeesti? :O Siis joku tosiaa on luullu siusta tuollasta sen takia mitä siun naapurit on? No huh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :D Onhan se kauheeta ku tälläsellä kokisNISTILLÄ on koiria </3

      Poista
  4. Sulla on just oikee asenne !
    & tykkään sun blogista (:

    VastaaPoista