10. tammikuuta 2013

I said oooh, don’t make me jealous

"Mä haluun antaa ihmisille suuria elämyksiä
ja suuria tunteita"
- Johanna Tukiainen


Pakko sanoa että "Tuksu menee naimisiin" on maailman paras inspiraatio pysymään dieetissä.
Jos teillä on vaikeuksia pudottaa painoa, katsokaa kyseinen ohjelma. Minäkään en halua enää pizzaa.

Oon kattonyt tän ennenkin, mutta en muistanut miten loistava tää on :D

Ei mut asiaan. Anteeks tää järkyttävä hiljaisuus. Oon koittanut pudottaa painoa, ja ilman kokista tai sokeriöveriä on kirjoituspuuskat vähissä. Muut tarvii postauksiinsa kahvia, mä kokista. 
Ollaan Heidin kanssa käyty 3krt viikkoon salilla ja muuten hääräilen koirien kanssa paljon 
+ nukun kuin muumi talviunilla.
Koirablogi päivittyy useammin, mutta yritän parantaa tätäkin - olkoot uudenvuodenlupaus ;)


Ps. Ostakaa mulle tällänen nukke!


Don’t play the cat-and-mouse game with me
Let’s become a bit more honest
I said oooh, don’t make me jealous
Oooh, don’t make be become obsessed

4 kommenttia:

  1. Hehe, tosta barbista tulee mieleen sä :)

    Tää on paras tuksu video mitä oon koskaan nähnyt: http://vimeo.com/30840997

    VastaaPoista
  2. 2ne1!

    Ei mulla muuta. Oot ihana. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä siihen muuta tarvitakaan :D Rakastuin niiden biisiin <3

      Poista