2. joulukuuta 2012

Taas jälleen jännän äärellä

"Pää täynnä paskaa" -lause kuvastaa hyvin mun tän päivän mielialaa :D

Oon nauranut aknelääkkeiden tuoteselosteille ja heittänyt varsin mustaa läppää facebookissa.
Aknelääkkeet aiheuttaa masennusta, psykooseja ja itsemurhia.
Ehkä mäkin oon tälläinen, koska mun äiti söi nuoruudessaan roaccutan-kuurin?
Perimälläkään ei ikinä koskaan ole mitään tekemistä asian kanssa ;)

Mulle on joskus oikeasti tultu selittämään, että henkilön X masennus johtuu pelkästään aknelääkkeistä.
Pelkästään aknelääkkeestä? LOL.
No ei siinä vielä kaikki, vaan sitten löysin tämän kirjoituksen.


Mä en pysty ottamaan tuota vakavasti. Tunnen kuitenkin monia, jotka ovat roaccutanin syöneet ja ovat silti ihan normaaleja ihmisiä tänäkin päivänä ;)
Mutta tuohan on hyvä synninpäästö monille perheille, jotka ovat itse esim. pahoinpidelleet henkisesti tai fyysisesti lapsensa hulluiksi. Aknelääke se vaan niitä masentaa!
Ymmärrän toki että roaccutan sisältää vaarallisia aineita, mutta että psykoosit? Haloo?!

Ainiin, munkin suvussa on reumaa ja kilpirauhasen vajaatoimintaa, sekä hyvin vakavaa agorafobiaa. 
No hei, onneks aknelääkkeissä on syy kaikkeen!

Tän päivän aivopieru on ehdottomasti ollut 
"Haluatko yhtäkkiä sammuilla kaikkialle ja turvallisesti"-tyyny:




Oikeesti miten nauroin tälle :DD

Pitää varmaan ostaa lähipiirin suurimmille juopoille tälläset. 
Tossahan on sopivasti reikäkin, mistä oksentaa krapulassa. Ei lyö päätään, eikä tee pahaa niskalle.
Näitä saa ostettua täältä!

1 kommentti:

  1. Hiukan nauroin tuolle roaccutan-tekstille :D Latelin poikaystävälle kaikki ongelmat mitä hänellä ilmeisesti pitäisi nyt olla nuorena yhden kuurin syömisestä 8)

    VastaaPoista