23. joulukuuta 2012

Said I really like it when you come around

Se ihminen, jota ei saa pois mielestään.
It's been fuckin 4 years.

Elämä menee eteenpäin, alitajunta ei.

Edelleenkin kaipaan yhtä ihmistä, johon kusin välini vuosia sitten.
Kukaan muu ei oo koskaan tehnyt muhun sellaista vaikutusta.
Yleensä en kadu mitään, mutta päästinkö oikeesti kultakimpaleen menemään?
Muutama tunti sitten heräsin taas uniin tästä ihmisestä.
Tää ihminen ei katsokaan mua jos satutaan näkemään vahingossa.
Vaikka olisin maailman viimeinen ihminen, tää henkilö pakenisi henkensä edestä.
Päästin menemään ihmisen, jota ehkä rakastin yli kaiken.

"Millä taikavoimalla sä oikein vedät mua puolees?"

Mä en voi unohtaa. Hate myself for this.


"If you only knew what was really true
Is that I only wanna be with you"
Nicki Minaj - Love Me

Oon muutenkin liikaa jumissa menneisyyteen. Kaikki ihmiset jotka mä oon menettänyt, kaikki muistissa todella elävästi mielessä. Jokainen sanottu sana.

Miten tälläsestä selviää, miten tälläsestä voi päästä yli?
Yrittäny kaikkea, oon suorastaan yrittäny poistaa koko menneisyyteni mutta itteään ei pääse pakoon.
Mä olen jopa työntänyt kaikki tähän aikaan liittyneet ihmiset pois elämästäni.
Ei toimi.
Ihminen on oman itsensä pahin vihollinen.



***
Hyvää joulua kaikille jokatapauksessa, koittakaa saada joulusta jotain iloakin irti, 
vaikka monelle se onkin suuren surun juhla.


2 kommenttia:

  1. Ehkä ongelma on juuri se että yrität vaan poistaa koko menneisyyden/ajatella ettei sitä ole ollutkaan? Ehkä sun pitäisi kohdata ne tunteet ihan suoraan ja käsitellä ne jotta saisit rauhan jatkaa elämää eteenpäin.

    VastaaPoista