29. joulukuuta 2012

"Kaikki on perseestä. Haistakaa kaikki vittu"


Osa.2.



Nimimerkki "IsYouOkayIsYou" laukoo taas IRC-Galleriassa viisauksiaan.


Ehemm. Joo.

Muakin katsellaan kadulla, todella paljon ja pitkään.
Se ei tosiaan tarkoita että joku olisi kiinnostunut siinä mielessä?
Joku taitaa ajatella itsestään hieman liikoja?
Mäkin tuijotan usein ihmisiä, enkä ole todellakaan menossa niitä kosimaan.

Kaikki miehet on perseestä? 
Mä olen varmaan tavannut niitä valioita sitten, sillä tunnen ihkaoikeita herrasmiehiä. 
Mulle on miehet avanneet ovia, tarjonneet ravintolassa/kahvilassa, kantaneet mun laukkuja, kantaneet mua, uskoneet että EI tarkoittaa EI, olleet tukena.
Nämä tuntemani miehet eivät ole perseestä, eivätkä sikoja.


"Ja ne komeimmat on kuitenkin jotain narsisteja"
Aika hurja väite. 
Mä oon ollut elämässäni monen komean miehen seurassa, enkä vieläkään ole päässyt samaa toteamaan. Useimmat tuntemani narsistit ovat vähemmän komeita/OK näköisiä, 
mutta kuvittelevat olevansa upeampia kuin ovat.

Ei kenenkään naisen tule tyytyä ensimmäiseen vastaantulijaan, mutta jos kaikki oikeasti on perseestä niin alkaa vaihtoehdot loppua.
"Kukaan nainenhan ei rumaa miestä halua"
Kieltämättä ihan oikeasti oma valintakriteerini on ulkonäön edellä luonne ja elämäntavat.
Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin - Ulkonäkö tulee listassa myöhemmin.
Etsin ensin ne herrasmiehet, sitten katselen ulkonäköä.
Jos se elämän mies sattuu olemaan vähemmän hyvännäköinen, niin onko sillä väliä?
Tunnen monia ihania miehiä loistavalla ulkonäöllä, olenkohan taivaassa? ;)

Mitä tekee hyvällä ulkonäöllä pitkässä parisuhteessa, avoliitossa tai avioliitossa. Pistää hyvännäköisen miehensä hyllyyn koristeeksi? Ihmiseen rakastutaan, ei ulkonäköön.
Kun saa lahjapaketin, ihminen katsoo sen sisältöä, ei ulkokuorta.

Mikä tätä ihmistä vaivaa? Provo?
Monet naurahdukset ovat lähtöisin tämän henkilön blogista.

8 kommenttia:

  1. .. Ai vee mikkä naurut taas. VOIKO, siis -ONKO MAHDOLLISTA- että tämmösiä ihmisiä oikeasti on..? Toivottavasti tuo on rölli.. miten voi olla niin tyhmää ihmistä olemassa, että se ei ite ees tajua kuin tyhmä se on ja älyä hävetä itteään maan rakkoon... :DDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Aamun piristys on tässä ! :D Hahaha, en kestä ..

    VastaaPoista
  3. Toi akka on niin vitun tyhmä ettei ole ihme että se itkee blogissaan 24/7 siitä ettei saa miestä. Siis ei ole mikään ihme, ettei ole kavereita tai miestä. Joku on tiputettu pää edellä lattiaan liian monta kertaa lapsena.

    VastaaPoista
  4. Oon kuullut miehiltä, että parasta mitä naisessa on oikeasti on itsevarmuus. Onhan tolla tietynlaista varmuutta, mutta epävarma toi nainen itsestään on. Itserakkaus ja itsevarmuus kun ovat kaksi eri asiaa. Toi nainen ei saa koskaan miestiä niin kauan, kun nillittää siitä jossakin saakelin Galleriassa. Sen kannattais testaa poistaa sieltä tunnukset ja herätä tosielämään: Ne miehet on tuolla kadulla, eikä ne kaikki ole vittupäitä. Se on kyse siitä, mitä nainen itse valitsee.

    Plus oikeesti, jos joku flirttailee tai katselee, se ei tarkota sitä että ''mä en välitä mun tyttöystävästä vaan tahdon sua ja haluan sua'' voi jeesus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Papercuts ja Mari:
      Can't agree more!
      Mari mä oon niin samaa mieltä, sait sen sanoiks.
      Kukaan ei halua itkevää kynnysmattoa.

      Poista
  5. Mä harvemmin viehätyn sellasista geneerisen hyvännäkösistä miehistä. Sen sijaan näen lähes jokaisessa tuntemassani miehessä jotakin viehättävää. Ehkä hiustyyli, silmät, hymy, kivat vaatteet, hauskat jutut tai jokin muu asia. Jostain syystä rakkaimmaksi pirteeksi puolisossa nousee usein se josta ei aluksi edes pitänyt! Epätäydellisyys ja sen myötä inhimillisyys viehättää ainakin minua ihmisessä. :)

    VastaaPoista
  6. Luin kans tuota ekaa postaustasi kys. henkilöstä jokseenkin huvittuneena, mutta juu. Eiväthän ne ihmiset toisiaan tuijottele koskaan ilman, että mielessä on tuhero tai tosirakkaus, sekä palava halu pettää sitä tyttökaveria. :D

    Mutta onkos se ihme, jos täytyy katkeria kirjoitella, eikä ketään ota löytyäkseen, kun on ennakko-oletukset kohdallaan. Kaikki miehet on sikoja, komeat narsisteja ja no siis hyi rumaa en ainakaan huoli. Mitä lie timanttia sorakuopasta etsii, jos inhimilliset olennot ovat sitä soraa.

    VastaaPoista