4. joulukuuta 2012

Get Inspired

Tänään olen niiiin hyvällä tuulella!  -4kg ja sen kunniaksi omnom.


Kaunis punapäinen ystäväni Heidi lausui tänään kauniita, vahvoja sanoja elämästään ja mullekin tuli niin vahva olo. Joskus uusi alku vaatii uutta tyyliä. Enkä vois olla enempää samaa mieltä.
Haluan oikeastaan omistaa tämän postauksen Heidille. Ja äidilleni 
 
 Ja tietenkin kaikille teille sadoille lukijoille!



Toinen kaunis ihminen sanoi kerran "keho on mielen temppeli" ja tästä olen myös 101% samaa mieltä.
Jokaisella on oikeus näyttää sellaiselta kuin haluaa näyttää. 
Jokaisella on oikeus olla sitä mitä on, se tuo tasapainon  

Ehkä mulla on joku verensokerihuippu,
 mutta jos luonnon sokereilla voi päästä pilveen niin mihin sitä sokeria vahvempaa tarvisikaan ;)


Tehkää kaikki mitä olette aina halunneet tehdä. Nyt on aika siihen.
Mä lupaan elää täysillä. Lupaattehan tekin?


Tää on meidän maailma. 
Tää maailma on kaunis kun katsoo oikein silmin.

Mä myös tiedän mihin mä kaipaan takaisin tässä maailmassa 




3 kommenttia:

  1. Täst postauksest tuli tosi hyvälle tuulelle :) kiitos! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla!! <3
      Sitä varten sen teinkin, halusin jakaa oman oloni muillekin <3

      Poista
  2. Ihanaa lukea positiivinen postaus, kun tuntuu että monet bloggaajatkin ovat vaipuneet jonnekin kaamosmasennuksen maisemiin : )

    VastaaPoista