28. joulukuuta 2012

Back off bitch - He's mine!

The queen is back.


No perjantain kunniaks paljasta pintaa.

Oli ihanaa nähdä Elzyä tänään, ainoa jolle oon voinu puhua tuskaisista tunteistani ilman tuomiota.
Nyt on vapautunut olo, kyllä kunnon ihmissuhdemankelointi lähikapakan nurkassa virkistää.
Pääsin itsesäälistä ylemmälle tasolle eli toimintaan. Sitten vaan odotellaan ;)

Tajusin tänään mitä kaikkea voin olla kun teen vähän työtä sen eteen.
Nyt aijon pistää itteni likoon, palkinnot on hyvät.
Elzyn kaltainen ystävä on todellakin ollut oikeaan aikaan paikalla.
Onneksi tällainen ihminen on eksynyt mun elämään 

+ I did some stalking with her FB account ;)


Here, kitty kitty ;)

Kuten sanoin Elzylle tänään. Se olin minä, jonka piti kasvaa aikuiseksi.
Nyt mä olen tehnyt sen. Mä olen kypsynyt ja löytänyt sisäisen naiseni.
Mulla ei ole mitään hävittävää.

Mä tahdon antaa yhdelle ihmiselle mitä hän ansaitsee - Maailman. Kuun taivaalta.

Muistakaa rakastaa itseänne, jos ette pidä itsestänne - muuttukaa. 
Muistakaa tehdä työtä unelmienne eteen! 

Ps. Muistakaa tykätä Bitchblogista facebookissa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti