22. marraskuuta 2012

I'm the trouble starter, fuckin' instigator

I feel freedom.


On kummallista huomata itsensä muuttuvan kovempaa vauhtia kuin ahdistunut hamsteri juoksupyörässä.
Tänään viimeeks jäin miettimään että miten musta tuli tällainen?
Mulla on suu täynnä teräviä sanoja, luonne yhtä hyvä kuin nälkäisellä villipedolla.
Mielipiteet kuin salkkareiden Aarolla.

No, ehkei ihan...


Teen jopa itestäni pilaa, ja joku vielä kuvittelee että oon pahoittanut mieleni?
Miten mä annan itestäni niin väärää energiaa, että nauran kirjoittaessani ja ihmiset kuvittelee että oon loukkaantunut? I feel good.



Monesti kuulee kuinka teini-ikäiset uhoavat käyttäen lausetta "Mua ei vittu kiinnosta mitä sanotte!" ja nyt mulle on tullut elämässä sellainen vaihe, etten oikeasti osaa vetää hernettä nenään vaikka kuka sanoisi mitä. Onko tää sitä oikeaa aikuisuutta, osaa nauraa itelleen ja 
olla oikeasti välittämättä muusta maailmasta?
Usein on hyvä katsoa peiliin ja miettiä itseään.


En ota asioita enää vakavasti, enkä jaksa murehtia asioita. Nytkin mulle tuli 40,49e sähkölasku ja enkä todennut siitä mitään. Ennen olisin valittanut ja vinkunut tuollaista summaa jostain typerästä sähköstä. 
Sähkö maksaa, vitusti, deal with it bitch. Muistakaa kilpailuttaa.



Miks elämän pitää olla niin vitun vakavaa? 
Jotkut asiat tehdään ihan täysillä ja tarkkaan, hyvä. 
Mutta ei kaiken tarvi aina mennä putkeen eikä kaikesta tarvi aina valittaa. 
Shit happens, no matter what.

Ihminen on niin turha eläin. Ei ketutkaan istu metsässä valittamassa ringissä.
Tai karhut angstaamassa pensaissa.

Älkää tehkö niinkuin minä.
Tehkää niinkuin minä käsken.
Eläkää, jättäkää aivot narikkaan ja nauttikaa siitä mitä on.
Älkää valittako turhasta, maailmassa on aina joku jolla asiat on huonommin.
Älkää sanoko että elämä on tyhjää, hankkikaa sitä sisältöä.
Kunnioittakaa muiden valintoja, olivat ne mitä tahansa.


: Lita

Ps. Sain toiveen että postaisin useammin. Oon ideaköyhä, ehdotelkaa ;)

10 kommenttia:

  1. Meillä on sähkölasku aina neljäkymppiä. Oon ihan ihan piis of keik asian kans. Mutta jos se joskus on 44e, "MIKS TÄÄ ON NYT NÄIN ISO ANGST!" :D Sit vaa heitän laskus nurkkaan ja thats it.
    Oon ihan samaa mieltä, että elämässä on ihan turha valittaa ja narista joka asiasta. Usein (teinien) asiat on vielä semmosia ettei niille voi oikeesti edes tehdä mitään, esim sää. "vittu saatana miks täällä sataa/paistaa/tuulee/paskaa." No kuule en kans tiä. Onhan se vähän paskaa että vettä sataa, mutta kummasti pienellä asenteen muutoksella silläkään ei ole juuri mitään merkitystä. Elämä on ihan omista asenteista kiinni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama :DD
      "49snt enemmän?! DA FUCK?!"

      Poista
    2. Yks päivä taas sato vettä ku perseestä ja työkaverit oli sen näkösii et fufufufuuuuu... Mä tuun paikalle kumisaappaissa, ison sateenvarjon kanssa ja olin sillee "En jaksa enää välittää sateesta, tääl on ihanan raikas ilma mun mielestä!" ja ne katto mua ku halpaa makkaraa.. :)

      Poista
  2. Meille tuli 250€:n sähkölasku, se on vielä pieni :D Ensivuoden alusta tuleva sähkölasku on varmaan puolet isompi.
    ( Omakotitalot ruuls ja sähkölämmitys myös )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas omakotitalo, tosin pesukoneellisilla kerrostalokavereillakin saattaa olla jo 100e :( Sähkö on pippeli.

      Poista
    2. Sähkö kuuluu vastikkeeseen <3 =valot päällä yötä päivää!

      Poista
  3. Miksi näistä ei voi tykätä :D

    VastaaPoista
  4. Hei sie kun oot saanu näi kivan tästä sivusta, ni käytkö vilasee miun bloggerin sivua, ja vähä neuvoisit mite saan siitä järkevän ja kivan näkösen, ku en vissii oikee osaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie oon maailman huonoin tekee ulkoasuja, ihan järkyttäviä... Näin painajaistakinn siitä :/
      Mäkin ajattelin et pakko kysyy jotakuta helppimään tän oman kanssa :(

      Poista
  5. Oot aika oikeessa taas. :D

    Meijän sähkölasku tässä kuussa 201 euroa ja joitain senttejä päälle. Välillä haluaisin asua kerrostalossa -.-

    VastaaPoista