13. lokakuuta 2012

Tein jotain aika harvinaista!

... Ostin puhelimen!

Oon sellanen ihminen jonka mielestä ainoa oikea puhelin on se jolla soitetaan ja ehkä tekstataan. Nokia 3310 rulez. Oikeesti mä vihaan puhelimia. Ne ärsyttää kun ne soi ja tekee ties mitä omiaan, mur.

Kuitenkin tänään tunsin yhtäkkiä lämpimän tunteen sydämessäni.
Rakastuin ensisilmäykseltä ja toin tämän kaunottaren mukanani kotiin 


Eilen käytiin myös Emilian orgioissa ja Emppu oli tuonut mulle laivalta IHANIA tuliaisia!


Kiitos hanipupu <3 div="div">

Muutama kuva eiliseltä...

 Empun pervokruunu päässä ;)



2 kommenttia:

  1. Aw, ihanaa et mainitsit mun tuliaisista :DDD Oon semisti.. maisteissa olevan näkönen tossa meidän kuvasa :D ja pipumukikin!

    Toi uus puhelin on söpö!

    VastaaPoista
  2. Loistavaa et valitsit Samsungin etkä mitään lelua! Itellä on Galaxy SII ja on paras puhelin joka mulla on koskaan ollut. <3

    VastaaPoista