11. lokakuuta 2012

Normipäivä + hippeilyä


Noniin eli joo. Sain sen pizzani vihdoin tänään aamulla 10:28 mitä olin vinkunu koko aamun ;)
Verikokeiden tuloksia saa odotella about viikon kun mun omalääkäri on lomalla.


Kannatti käydä yksityisellä, siellä sentään kysyttiin vointia. Pyörrynkö helposti, hyperventiloinko yms. Normaalisti mulle on sanottu(Lpr, 2007) että "EI SE SATU11" ja ihmetellään kun sattuu hyperventiloimaan.
Verikoepanikoimisen jälkeen sain postipakettini vihdoin postista, ja siellä odotti aina yhtä iloinen Ruohonjuuren tilaus!

 

 Kaupanpäälle luomu-energiajuoma! Ruohonjuuri on kummallakin kerralla lähettänyt yllätyslahjan ja tämäkin oli hauska kokemus. Maistui appelsiinimehulta.

 Kyllä, mäkin ostin pakurikääpäjuomaa. Kuullut parhaillaan että eräällä koiralla oli pahanlaatuinen kasvain pienentynyt käytettäessä pakurikääpää. Suositeltu myös ihmisille syöpän ennaltaehkäisyssä ja hoidossa.
Ehkä myös mulle hyötyä, kehuttu tuote ainakin.
Kuvassa myös shampoopalat Tonille. Toni rakastui näihin kun viimeeksi ostin. Kestää muuten kauan ja elvyttää hiukset. Tuuheutta ja elinvoimaa, ihan kirjaimellisesti. Ei ehkä värinpoistetuille hiuksille, mutta muille kyllä suosittelen.
Itselleni Jojoba-shampoo. Oon tykännyt Santen tuotteista ja ostin nyt tämän shampoon.
Santen suihkugeeli tarttui myös mukaan, yllättävän iso purnukka sieltäkin tuli. Sitruuna-ananas ;)

Ruohonjuuri toimittaa edelleen yhtä nopeasti paketit ja kaikki sujuu kuten luvattu. Aina yhtä positiivinen kokemus!

Edellisistä hippeilyistä voin muuten suositella:
Näitä!
Lavera lastenshampoo, marilou-ihonkuorinta ja Melvita shampoo. Tämä melvitan shampoo muuten antoi jo ekalla pesukerralla hiuksiin mielettömästi ryhtiä! Ei tuoksu ihan kukkasilta, mutta muuten todella jees!
 Suosittelen myös kaikkea tätä!

Moni kysyy että maksaako nämä paljoa ja voin kertoa että huomattavasti enemmän ostohinnaltaan kuin markettejen karmivat muka-hyvät Tresemmet yms.
Voin kertoa vielä senkin että en vaihtaisi mistään hinnasta sillä nämä ovat tosi riittoisia, eivät kuivata, kirvele tai tiputa hiuksia. Tonillakin loppui shampoopaloilla hilseilyongelma, mistä oli kärsinyt todella monta vuotta.

Yksikään tuote ei ole aiheuttanut allergiaa tai minkäänlaista epäsopivuuden tunnettakaan.Olen allerginen monille apteekin ihovoiteillekin, joten voin vaan ylistää miten hyviä nämä ovat!!

Mulle ei makseta, enkä hyödy näistä esittelyistä mitään. Arvostelut näistä perustuu siis täysin mun omaan käyttökokemukseen! Suosittelen näitä tuotteita tosissani iho-ongelmaisille, sillä olen itse löytänyt todellisen avun näistä!

3 kommenttia:

  1. Mutsi kuivattaa pakurikääpäjauhetta itse, tekee sitten sellaista mehua niistä jota laittaa niin kahvin kuin teenkin sekaan, ei vaikuta makuun mitenkään. Juo myös ihan kääpäteetäkin joskus :)

    VastaaPoista
  2. Meilläkin on tuo pakurikääpä ihan arki käytössä. :) Kihlattu käy aina metsillä metsästämässä noita kääpiä ja sitten keitellään ja jauhetaan niitä ties mihin ruokiin ja juomiin. :D Ja pakko sanoa, että kyllä luomu on aina luomua. ;)

    VastaaPoista
  3. Santen tuotteen on kyllä hyviä, mä voin myös lämpimästi suositella kaikille.

    VastaaPoista