8. lokakuuta 2012

Kääk

Panicpanic... Kilpirauhastesti tänään.

En haluu tietää mitä sieltä taas löytyy.

Ps. Mistä tunnistaa höperöityneen eläinihmisen?
- Meinasin soittaa Mevet-eläinklinikalle Mehiläisen sijaan. Juu, eläinlääkäriin vaan testeihin.


Täs on aina vaan se ongelma, että vaikka mä kuinka skarppaan on mun eka refleksi paeta paikalta
2009vm leikkauksessa tarvittiin 8 hoitajaa pitämään mut paikallaan että mut saatiin nukutettua. Lähdin tukevissa rauhottavissakin vielä pakoon. Se on vaan reaktio, jalat lähtee ja nopeesti.
Neulat on kivoja.... NOT.

2011 hammaslääkärissä rauhotusta annettaessa purin Tonia :D Ihan normaali potilas oon.

1 kommentti:

  1. Hyvin se menee! Muistat hengittää, ja astelet sinne sillee "öö big deal mä handlaan tän!" oon sun henkisenä tukena täällä!

    VastaaPoista