4. lokakuuta 2012

Julkinen kuseskelu ja paskominen osa.2

Tästä tulee kohta vakio-aihe tähän blogiin. Kokoajan jossakin joku kusee julkisella paikalla perse pitkin kaupunkia. Toreilla, kerrostalojen pihoilla, baarejen edustoilla, vittu juna-asemilla? Mitä?



Anteeks nyt vittu oikeasti... Jossei nainen osaa pidätellä, niin lääkäriin mars.
En usko että ite oon maailman ainoa "teräsrakkoinen" ihminen...

Jos mulla on kusihätä - mä käytän ihkaoikeaa vessaa.
Jos vessaa ei ole lähellä - pidättelen.

Joskus illalla voin mennä nukkumaan kusihädässä ja mennä kuselle vasta aamulla. Laiskuus kunniaan.

Ostakaa potta ja kantakaa mukana perkele. 
Niitä löytyy varmasti jokaiselle miellyttävässä värissä.

Sit ihmiset valittaa kun koiranpentu pissaa nurmikolle ja sitä suurempi rikos on uroskoiran kusi lyhtypylväässä? Kamalaaaaa!
Mitä se haittaa jos joku humalainen teini kusee kerrostalon ovenkahvaan viiden siiderin edestä?
Daa. Lasioviin, penkeille, hoidetuille puistoalueille ja muutenkin esim lasten leikkipaikalle on OK kusta.

Mä pyrin aina estämään mun koiraa kusemasta lyhtypylvääseen. Voisko koko muu kansakunta lopettaa kusemisen mun oveen? Tai juna-asemalle, missä joudun itsekin joskus odottamaan junaa. Tai paskomisen mun pyykkinarun alle?

1 kommentti:

  1. Joskus iltasella kävelin erään mieshenkilön ohi joka kusi penkille pitäen huolta että jokainen sentti siitä kastui, ei näyttänyt edes häpeävän mitä teki... Sehän on ihan ok kusta penkeille jne. Jos on ihan pakko niin mikä vika siinä viereisessä puskassa on?

    VastaaPoista