5. syyskuuta 2012

Luomulehmä suosittelee!

Otsikko on yhtä tyhjä kuin mun elämä ;)

Mun hiukset on sentään alkanu herätä henkiin. Ei enää kaljuja laikkuja, hiukset kasvaa takasin.
On noi saanu jotain uutta tuuheuttakin.

Luomu-ja luonnontuotteet selkeesti toimii.

 K Pour Karite hoitoaine kesti pitkään ja oli mun mielestä aika toimivan oloinen. Nyt Sante kokeilussa.

 Shampoona vasen Baby&Kinder. Ei perkele polta päänahkaa. Lisäks tää 200ml pullo on kestäny mulla ihan sikakauan, ja vasta puolet on mennyt. Ostan kyllä jatkossakin.
Hiuksia ei tarvi enää pestä pariin viikkoon jos ei halua, ne ei rasvoitu lähes ollenkaan.

Tätä syönyt pari kuukautta, kynnet vahvistuneet ainakin.

Vanha kuva, mutta mulla on samanlainen juurikasvu nyt, viimeeksi värjätty huhtikuussa. Hiukset sensijaan on tuuhentuneet ja muutenkin ryhdikkäämmät.

Mitä vähemmän kemiallista käsittelyä, sitä elävämmät hiukset. En kyllä suostu enää käyttämään enää muita tuotteita kuin näitä. Toimii ja paranee käytössä kokoajan!

Mä en vielä uskalla varmaksi sanoa, mutta atooppinen ihottuma tuntuu myös vähentyneen. 
Vaihdoin kaikki tuotteet luomuun/luonnollisempaan, eikä mikään ole aiheuttanut allergiaakaan.




Ehkä tässä on vihdoin ratkaisu jokavuotiseen itkuun ja ihon kuoriutumiseen...?
Ei enää kortisonivoiteen ylikäyttöä.

5 kommenttia:

  1. Munki pitäis varmaan ostaa noita luomuhiustuotteit. Hiukset ollu kokoajan rasitukses millon mistäkin. Mistä oot muute hommaillu noita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ecobeauty on liike :) Tilauksessa meni pari päivää ja hyvin oli pakattukin. Kaikinpuolin tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin :o

      Poista
  2. Itse oon alkanut käyttää luonnonkosmetiikkaa sen takia, että ne ei esimerkiksi "tekohoida" hiuksia. Jotenkin tosi omituista pestä ensin tukka tosi voimakkaalla shampoolla niskuvan puhtaaksi ja sitten tekohoitaa se paljon silikonia sisältävällä hoitoaineella kiiltävän tuntuiseksi. Omat hyväkuntoiset hiukset tuntuvat lähinnä valmiiksi likaisilta tuollaisen käsittelyn jälkeen.

    Voin kyllä käyttää perusmarkettituotteitakin ja joskus on pakko pihistellä kosmetiikan suhteen, mutta pyrin sieltäkin valitsemaan sellaisia, jotka ovat mahdollisimman hellävaraisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samalla linjalla! Oma tucca on saanu kauheesti tervettä eloa kun en enää tunge silikonia päähäni.
      + Kestää kauheesti pidempään mulla nää pienet purkit luomua. Ennen tuntu menevän alle kuukaudessa se 1litran jättipullo.

      Poista
  3. Mun tarttis kanssa jollain ilveellä saada lisää tuuheutta näihin hiuksiin... Tukka on ohentunut tosi paljon kaikenmoisen käsittelyn seurauksena.
    Sanotaan nyt vaikka että budjetti riittäisi kahteen tällaseen aineeseen (joko sisäisesti tai ulkoisesti), niin mitä noista suosittelisit kaikkein eniten? Ja miten esim. noi shampoot käyttäytyy värjättyjen hiusten kanssa? Meinaan että lähteekö sitten tukkaväri samalla :P

    VastaaPoista