16. syyskuuta 2012

La familia es todo


Viikonloppuna tajusin, että jos jotain aikoo elämässään tehdä, se kannattaa tehdä heti. 
Ei kannata jäädä odottamaan jotakin mitä ei tule, vaan ottaa elämästä irti pienimmätkin arkiset ilot.

Älä koskaan pidä perhettäsi tai ystäviäsi itsestäänselvyyksinä. Varo kenelle olet kusipää.
Jonain päivänä heitä ei enää ole ja kadut tekojasi.
Opin viikonloppuna että elämä ei todellakaan ole itsestäänselvyys vaikka ihminen olisi nuori.


Älä koskaan menetä toivoasi. 
Älä anna periksi.


Pitkään olin jo tiennyt että jotakin on vialla, kunnes mulle kerrottiin vihdoin, että mun ydinperheenjäsenellä on syöpä. Onneksi se huomattiin ajoissa.

Huomasin että mun perheessä oli jo hetken odotettu katastrofia, kaikenmaailman testamentit ja paperit tehtynä, ikäänkuin valmiina lähtöön.
Oon sitten maanomistajakin nykyään, ikäänkuin se uutinen olis kauheesti lämmittänyt kaiken muun ohella.




Huomenna on Sinisterin lonkka-, kyynär- ja selkäkuvaukset sekä silmäpeilaus. 
Olis nyt edes Ässä terve. En taida enää kestää perheeni sairauksia.

"Muistakaa rakastaa toisianne" 
- kuten eräs juoppo minulle ja Emiliallekin sanoi.
Love, like there's no tomorrow.

1 kommentti:

  1. Asia tekstiä, elämästä kannattaa nauttia silloin kun pystyy, ja kertoa/näyttää läheisille että välittää. Jokainen päivä on arvokas, koskaan ei voi tietää milloin elämä päättyy. Tämän takia kiinnitän enemmän huomiota positiivisiin asioihin, läheisiin ja vietän laatuaikaa useammin ystävieni kanssa kuin ennen. :)

    Pysähdyin itse miettimään elämää jo monia vuosia sitten, kun ystäväni kuoli, valitettavasti en kerennyt hälle kertoa, kuinka paljon välitän. :/

    VastaaPoista