6. elokuuta 2012

Sinulle, jolla on kaapissa muutakin kuin likaista pyykkiä


Mä oon niin aikaansaava. Oon elossa toki yhä, mulla vaan ei oo ollut yksinkertasesti mitään kipinää kirjottaa, johtuu varmaan kuumuudesta.
- Tai kokiksen puutteesta.

Löysin elämäni deodorantin. Ihkudaa. Taitaa olla kesäni suurin saavutus?



En tiedä lukeekohan kyseinen henkilö enää tätä blogia, mutta aikoinaan kommentoi koiranhankintaani mm niin että pilaisin ensikoirani 6kk ikään mennessä.
Valitettavasti koirani on kuitenkin kovaa vauhtia lähestymässä 2vuotta.
Toivottavasti et lyönyt vetoa rahasta asian kanssa.





4 kommenttia:

  1. Kiitos illan nauruista ton Youtube-videon myötä. Ei saatana :'D

    VastaaPoista
  2. Olehyvä :D Omiakin iltoja piristänyt liiiiiian monta kertaa! :D

    VastaaPoista
  3. Niin homo, ettei mun kone suostu pätkimättä pyörittään tota videoo!

    VastaaPoista
  4. toi video XDD repesin pahasti<3

    VastaaPoista