13. heinäkuuta 2012

Perjantai 13

Hieno alku tälle kuuluisalle päivämäärälle.
Kello oli 15:45 kun olen saanut hallintaani jo kasan mehevää tietoa.

Se sama nöffinainen, joka huoritteli naapurin mummelia, on tappanut entisen miehensä aikoinaan. Todella vihainen nainen, joka uhkaili vanhustakin.

Pihalla ambulanssi, roskiksessa nukkui itkevä narkkari ja tämän tyttöystävä kävi haukkumassa meidän naapurinvanhuksen tämän narkin itkukohtauksen johdosta. 

- Mä vaan odotan mitä illasta tulee, kun jo pikkulauantai (keskiviikko) oli niin villi täällä. Kitarat hajos, rammstein popitti naapurista 03:00-04:00 ikäänku festari-alueella olis nukkunu.
Huutoriehupotkunyrkki-yhyy.
Pidän videokameran taas valmiina käsillä, akku täynnä, valmiina todistamaan naapureiden touhuja, jotka julkaisen taas täällä koko kansalle.

Ainiin, nähtiin haulikosta peräisin olevia hylsyjäkin...
Sitten palataan mun Hippi-viboihin...
Mitä löytyykään mun kolmannesta luomu-ihq-ihihiii -tilauksesta... ;)

Ecobeauty Joensuusta lähetti mulle tänään tälläistä!

  Santen ja K pour Kariten hoitoaineita. 
Jos nämä ei polttaisi päänahkaa ja tiputtaisi hiuksia. Olen kokeillut luomushampoita nyt muutamiin kertoihin ja kemikaalittomuuden ansioista päätä ei kirvele, eikä päänahka hilseile! jei!


 Logonan suihkugeeli/voide ja  Melvitan kasvojenpuhdistusaine.
Katselin että Melvita-merkillä oli yksi myrkyllisen näköinen tuote, joka sisälsi teepuuöljyä, mikä on isoissa määrissä jopa tappavan myrkyllistä. Varokaa ehdottomasti ettei se päädy lasten tai eläinten käsittelyyn. Tämä Apricosma sensijaan on ihan turvallinen.


 Etsin jotakin kasvovoidetta tai jotakin yövoidetta ja päädyin Mariloun anti-age voiteeseen. Mulla on ennestään Mariloun kasvokuorinta, ja se on mukavan hajuton eikä ärsytä ihoa ollenkaan, mukava koostumus.

Mukana tuli jälleen yllätyksiä. Nämä Laveran ihovoiteet ovat tosi hyviä. Kokeilin yöksi kasvoille ja kosteuttivat atooppista ihoa tosi hyvin! Muutama päivä myöhemminkin iho tuntui kosteutetulta!! Näissä näytepusseissa on vain 1ml, mutta omiin kasvoihini tuo määrä riitti reilusti.

Ecobeautyn tilaukset saapuvat nopeasti (1-2pv), hyvin pakattuina ja 5,50e postikuluilla.
HUOM. Mulle ei makseta minkään merkin tuotteiden esittelystä täällä, vaan teen tätä omasta tahdostani, koska olen tyytyväinen näihin tuotteisiin.
  Suosittelen tämän postauksen tuotteita ehdottomasti muille atoopikoille ja miksei myös lapsillekin!
Itse olen erittäin monille ihovoiteille pahasti allerginen, mutta tähänmennessä erityisesti Lavera ja Marilou-merkit ovat olleet todella todella iho-ystävällisiä. Sen lisäksi eivät ole kalleimmasta päästäkään, Marilou on edullista!

5 kommenttia:

  1. Ahahahahha onk joku luullu et sulle maksetaan? :D

    VastaaPoista
  2. Se on tosi yleistä nykyään että saa joko ilmaseks kasan tuotteita ja ne esitetään blogissa, tai sitten sponsoroituja juttuja muutenvaan.
    Mut ilmotan että oon ite maksanu tän kaiken, ja mun mielipiteet tuotteista on totta, ei rahan takia kaunisteltuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai. En tiennykkää.. Oon niin maalla kasvanu :)

      Poista
  3. http://www.helunanetti.com/images/kuvat/Puolukka_vadelma_mansikka.jpg tämä töhnä on vienyt mun sydämeni. Tosi riittoisa (mulla on suht pitkä tukka jne mut oma pullolliseni on kestänyt jo pitkään suihkuriippuvuudesta huolimatta), hiuksista tulee ihanan pehmoiset! Ja voi nam mikä tuoksu. Sellanen voimakkaan mutta luonnollisen marjainen eikä mikään esanssipieruplöö.

    VastaaPoista
  4. Mietin että onko nuo kalliitakin? Mulla ainut rasva mikä sopii iholle ettei kuivata entisestään/kutise/aiheuta ihottumaa on Helosan ja iso tuubi kestää pari kuukautta. Että pitäisikö kokeilla jotain muuta..

    VastaaPoista