13. kesäkuuta 2012

WTF = Welcome to Finland

Se tunne kun hengaa yksin kotona ja häpeää itteään itelleen.
Se youtuben kummallinen puoli, taas kerran.


Tätä mä tanssin taas täällä ihan 10-0, en kyllä tänään alasti,
koska järkytin sillä naapurinmamman viimeeksi paripäivää sitten tanssimalla ikkunalla...
On myös loistava soittoääni kännykässä.
Suosittelen myös laulamaan suihkussa klo.23 jälkeen.
....

Sit mun ikivihreä suosikkini.
Tonje Langeteig!

 ‎" ....to come up with something that manages to be the most apathetic dance anthem we’ve ever heard, a song and video that simultaneously sets feminism back 40 years."
Go Norja!!


Jeg elsker Norge!
Tää kuvaa LIIAN hyvin mun järjenjuoksua! Niin loistava!




Dyster Svart Mørke!
Eikä mun elämä olis mitään ilman mun unelmamiestä...

(jos joku ei tajunnut, tämä video ei oikeasti liity mitenkään Norjaan)


Ainoa Norjalainen asia, mistä en tykkää, on Alexander Rybak, eikä sekään ole alunperin Norjalainen. Niin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti