4. kesäkuuta 2012

Kasa lentäviä perseitä

Kuolaanki täällä just Nicki Minaj:n persettä. No info needed? Ok.

Voisin pistää pystyyn oman TV-sarjan, jonka nimi olis aivan saletisti LOL, Lita Of Love.
Viimeeks huutelin facebookissa että etsin Paris Hiltonin tyyliin parasta ystävää, mut nyt voisin ettiä tosirakkautta. Eli sellasta ihmistä, joka jaksaa saatana viettää mun ja mun koirien kanssa aikaa! Yhyhyhh.

EI TYÖNARKOMAANEILLE, niitä mulla on omasta takaa liikaa.

Mun kriteerit on kans tosi helpot ;)
Kaikki hygieniastaan huolehtivat, komeammat, fiksummat, nuoremmat, mukavat Arto Länsmanit, ottakaa yhteyttä. Mulla on alkoholia.
Ikää sais olla se about 23-33vuotta, pituutta mieluusti enemmän kuin mulla, eli +155cm 
Pitää tykätä koirista ja mustahh <3 IhQ ja tietenki viettää meidän kanssa aikaa ja harrastaa. 
Sukupuolellakaan ei ole väliä. Pitkät hiukset plussaa.
Pitää kyetä istumaan iltapäivällä mun kanssa terassilla auringossa!
+ juot mun kanssa tequilaa.

HelloKitty rulettaa!
T. Lita Tukiainen

Tästä tulikin FB:ssä aika härö keskustelu.
"Kyllä, kun kauhuleffa pelottaa, tunge pää ...vakoon."

Joo, eli kai se on selkeetä että oon lievästi yksinäisillä fiiliksillä liikenteessä. Eli jos haluut olla munhh salaragass, bestis tai vaikka mun orja ni ota yhteyttäh vaikka täällä tai IHQ-Galleriassah @Lita ;) Tarjoon kaljapalkkaaki.




Sit tähän pitää laittaa varmaa omakuva, et kaikki voi pelästyy ittensä pakoon johonki Lapin Angeliin niinku Länsmanit konsanaan!




Pssss! 22.- 24.6 tulee Lita World Tour 2012 Lappeenrantaan. Featuring Emilia, If they came to hear me beg-blogi!

6 kommenttia:

  1. Ei se naisis haittaa, mut miehis hyvä olla ikää ;)

    VastaaPoista
  2. Varsin hurmaava otsikko. Kaikki jotka laskee nukkumaan mennessään lampaita, vaihtakoot ne lentäviin perseisiin! Mitään muuta mulle ei tosta tullu mieleen. .... :|

    VastaaPoista
  3. Oot niin ylisöpö että saisko sut hyllyn reunalle koristeeksi? Vai mentäiskö ihan vaan naimisiin?

    Eivaa. Oot vaan ihana ja kaunis tyttö. Että miten olis, jos sulla kerran sitä kaljaakin. :D

    (Mutta vakavasti ottaen, oot ihan uskomattoman kaunis nainen!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwww Krisse :D <33
      Kiitos! Ja mennään vaan naimisiin ja juodaan kaljaa! :D

      Poista