9. kesäkuuta 2012

Julkinen kuseskelu/paskominen


Mä oon asunu tässä lähes 3vuotta. Ja jokaikinen viikonloppu/keskiviikkoisin mä katson kuinka nuoret ihmiset kusee tässä pihalla
- pyörätelineisiin

- ikkunoihin
- lasten leikkipaikalle
- puihin

Tää näkymä on suoraan mun keittiöstä. Mua oksettaa tehdä ruokaa, kun mä näen aina suoraan jonkun sukuelimet erittämässä erilaisia eritteitä. Suoraan mun ikkunasta.

Puolisoni todisti yhtenä arkiaamuna 05:30 kun tossa pyykkinarujen alla paskottiin. Omat paperitkin oli mukana.

Niinpä mä ajattelin nyt jättää naapureille vähän viestiä.


Muistakaahan, että julkisesta kusemista saa keskimäärin 40e sakot. Että eikö se vessa olis saatana vähän halvempi?!

Lisäks tää nuorehko ikäluokka ei oo ainoa ongelmallinen.

Vaan kirkkaassa päivänvalossa olen nyt kaksi kertaa nähnyt n.7vuotiaiden pikkupoikien kusevan suoraan lasioveen, jonka viereisestä ovesta pääsee btw suoraan vessaan!!!
Mitä teidän vanhemmat opettaa teille!?
Toinen oli suomalainen, toinen somali.
Parasta: Tää suomipoika kusi ensin rapun oveen, sitten MENI KOTIINSA samaan rappuun.

Oppikaa nyt vittu elämään kuten kaupunkilaisen kuuluu!

6 kommenttia:

  1. hyi saatana D: tunnen tuskasi, asun kontulassa ja melkein joka päivä tulee todistettua jotain tän tapasta/pahempaa kun kulkee täällä.
    en ikinä tuu tajuamaan tällästen juttujen pienintäkään pointtia, ja näin selvä asia kuin että jos tarvitsee niin menet _vessaan_ etkä pasko keskelle pihaa...

    VastaaPoista
  2. No älä!! Minäkin asuin Kurkimäessä, se tosin oli aika viehättävä paikka, mutta sitten menit kauppaan kontulan ostarille, wtf :DD

    Joo siis: Mun koiratkin paskoo puskaan, mistä kerään ne söpöihin sydänkuvioisiin pusseihin. Ne kusee nurmikoille, mistä ne imeytyy.
    Mutta ihmiset mitä vittua!? lasiovet, lastenlelut, paskotaan kaduille ja jätetään siihen? Ihmiset?

    VastaaPoista
  3. Ei täälläkään kauheen fiksuja lapsia ole.. Ne oli jostain löytäny koiran kakka pussin ja levitti sitte koko sisällön hissiin ja alimmaisen kerroksen hissin ovenkahvaan..
    Jostian kumman syystä somaleita. Tässä talossa asuu kaksi sokeaa naista myös. Toivon mukaan ne ei oo joutunu käyttää hissiä sinä aikana ku se paska on siellä ollu..

    VastaaPoista
  4. Mua kans niin kyrsi, kun oltiin joskus Jeren kanssa menossa leffaan ja joku tyttö kävi kyykkykusella siinä teatterin vieressä talon seinustalla. Öm, alle sadan metrin päässä olis ollu se Finnkinon ilmanen vessa, miks siihen jonku kaupan oven eteen pitää kusasta? Luulis että hävettää tollanen, mutta ei ilmeisesti. Katto vaan ku hypittiin sen kusivanojen yli kiroillen.
    Ja koirat ei ilmeisesti saa missään nimessä kusasta edes parkkipaikan takana olevaan pusikkoon (jossa ei varmasti ainakaan selväpäisiä ihmisiä möngi), mutta lapset voi pissattaa kerrostalon pihan reunalla kun ei viitsi sen vertaa käydä sisällä. Sama homma rannalla, lapset voi joidenkin vanhempien mielestä surutta kuseksia mihin lystää, kuten rantaveteen ja keskelle hiekkarantaa. Ja näin tekevät tietysti myös humalaiset ihmiset. Hyhhyh, miksi vihaankaan yleisiä uimarantoja :D

    VastaaPoista
  5. No ei hyvää päivää! Lasten kasvatus näyttää taas hedelmää.. Ens kerralla verhot vaa ikkunan eteen, ettei tarvitse ruokaa laittaessaan ihailla pihan yleistä wc:tä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ollaankin ostettu kunnon paksu pimennysverho siihen :D taidan alkaa pitää kiinni 24/7 :D
      Tai sit kuvaan nää kaikki keissit ja teen niistä kirjan :D

      Poista