11. toukokuuta 2012

Et ole erilainen, olet perseestä!

Ihmisten-vitun-omaperäisyys-blaa-blaa.
Otsikko kiteyttää sen. Et ole erilainen, olet perseestä.

Mulla on pari sanaa sanottavani. Ollut jo pitkään.

Mä en ole omaperäinen, en erilainen, enkä erikoinen. Mä olen tavallinen eläkeläinen, jolla on pinkki tucca, neljä lävistystä kasvoissa ja päällä mustaa. Mä olen vaan minä itse.
Siinä ei ole saatana mitään omaperäistä.
"Eiks sua haittaa että se matkii sua?" Matkiminen, kuinka monta mun näköstä ihmistä on ollu ennen mua? MONTA.


Note: Olin pinkkipää ennen Jeffree Staria, joten oikeesti se vitun Jeffree-skeida sais jäädä pikkuhiljaa?
Ihan vaan koska Jeffree Star Wikipediassa:
Years active2006–present

Niin, että sillon kun minä olen pinkkiytynyt, Jeffree ei ole vielä ollut julkisuudessa, eikä siten ole missään tekemisissä ulkonäköni kanssa, että haloo ihmiset.
Huom. Jeffree Star on erittäin kaunis nuori mies, eikä mulla ole todellakaan pahaa sanottavaa. Mutta haloo jo pikkuhiljaa hei.

Matkiminen?
Millä tavalla samanväriset hiukset ihmisillä on matkimista? Samat lävistykset? Mikä vitun mahollisuus siinä on että jollain muullakin on vaikka Septum-lävistys. Aika vitun iso mahis!? 

Jopa julkkikset tekee sitä, huutavat lehdissä että YHYY GAGA MATKII OLIN ENSI VITUVITU. So? Mikä tekee susta ja gagasta mitenkään omalaatuisia? Joku on näyttänyt sulta jo ennen sua. Kaikki on  jo keksitty ja käytetty, ei tässä olla mitään maailman ensimmäisiä ihmisiä?



Mä olen kerran syyttänyt ihmistä itseni matkimisesta, ja olin vittu 13-vuotias typerä ipana sillon.

Sama kun mutsi olis huutanu mulle että matkin sitä, koska jo vauvana kasvatin myös tummat hiukset kuten hänellä on. Voi vitura!1

Ja hei... "Matkiminen on imartelun korkein muoto" Tai jotain vastaavaa kuulee sanottavan.

7 kommenttia:

  1. En olisi itse voinut sanoa yhtään paremmin~

    VastaaPoista
  2. Tää on niin totta! Jos syyttää jota kuta matkimisesta, niin kyse on ennemminkin siitä, että oma itsetunto on huono ja haluaa korostaa omaa ainutlaatuisuuttaan keinolla millä hyvänsä, esimerkiksi eliminoimalla nämä kaikki "matkijat". Mun yks parhaista kavereista värjäs myös hiuksensa punaisiksi mun jälkeen, ja olin vaan ihan että jee, nyt meitä on kaks punapäätä, voidaan jakaa sama tuska hiustenvärjäämisestä jne. Alakoulussa oli vähän eri juttu, siellä tuli tappeluita jos osti samanlaisen paidan kuin jollain jo oli. Onneks ne ajat on jo takanapäin :D

    VastaaPoista
  3. Sellasiakin ihmisiä on jotka ostaa KAIKKI samat tavarat/vaatteet mitä itelläs on, ja muuttavat mielipiteensä niin että ne onkin samat mitä itellä...... Se menee jo vähän yli! :S
    Mutta muuten, täysin samaa mieltä. Miusta ainakin on kiva jos joku kaveri näkee meillä vaikka hienon koriste-esineen ja haluu samanlaisen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on kyllä... Mutta noi sanasta sanaan matkijat onkin jo ihan sairaita sitten :F
      Oon kyllä kuullu näistä paljon :o

      Poista
  4. Mä oon aina ollu samaa mieltä! Ja toinen mikä on, ku itsellä kun esim muuttuis tyyli jo ajat sitten taas "normaalimpaan", niin "nyt susta on tullu tommosta massaa." Haloo! :D Kaikki "superdyperhypergootit" on ihan yhtälailla sitä omaa massaansa ku vaikka "hennakalinainenmisut" :D Yhtälailla joku hirvee "hiiri", on ihan omanlainensa ku muutki, kaikki menee vaan oman makunsa mukaan. Kaikki on ihan yhtä ja samaa massaa, yhtä erilaisia ja vittu :D Kaikkia on jo, eipä mulle tuu ulkonäöltään ketään erikoista mieleen, on vaan MINUN makuuni kauniita & vähemmän kauniita :D Tajusko tästä mitään :D

    VastaaPoista
  5. Sun blogista on ihan megaliikenne mun blogiin :D 71 tyyppii viikossa :D

    VastaaPoista
  6. Hei pahimmillaan, kun nyt matkimisesta puhutaan, niin mulleppa kävi taannoin aika hämmentävä juttu. Mulla on ranteen sisäpuolella eräs tatuointi ja opiskelukaveri vain yhtäkkkiä tarttui mun ranteeseen ja alkoi tarkastelemaan siinä olevaa kuvaa sanoen: "Ai joo tää on tämmönen, oota mä katon tätä vielä tarkemmin kun ajattelin ottaa samanlaisen...!"

    Olin että waaaaaaaaaaaaat, wait. Joo totta on ettei se kuva ole mitenkään kovin uniikki, mutta olis ny pitänyt omana tietonaan jos samanlaisen tahtoo ja meinaa ottaa. En sit tiiä onko ottanut :D

    Mutta oikeesti kaikki on jo tehty. Ja mikä kumma tarve onkaan olla niin erilainen kuin muut kun omana itsenäänkin kelpaa mainiosti, yleensä paremmin.

    PS. Minulla on myös toinen tuttava joka jäljittelee tyyliäni, vaikka se nyt ei kummoinen ole. Jos leikkaan lyhyemmän otsatukan, voin olla varma että kohta on tälläkin tytöllä. Jos pukeudun kellohameeseen, kohta on tälläkin kuvia jossa sillä on kellohame. Jos vaihdan hiusväriä, kappas, Facebookissa onkin kuvia missä tämä on värjännyt samanvärisiksi. Toisaalta ihan kivaa jos se saa inspiraatiota mun "tyylistä". Tästä vois jopa olla imarreltu :D

    VastaaPoista