3. huhtikuuta 2012

Works at Naapurikyttääjät /neighbour watchers

Olenko ainoa, joka saa suunnatonta huvia naapureiden kyttäämisestä?
Lähinnä siis ihmetyttää ja huvittaa miten tietyt naapurit saavat aina poliiseja paikalle kahdella-kolmella maijallisella.
Mitä ne tekee oikeesti, kun ei poliisitkaan kauhean usein saavu paikalle monen partion voimalla?
Samassa rapussa asuu myös Canonball MC:n jäseniä...

Sitten känninen mihinkään liittymätön riitely, aivan loistavaa huvia. Joku keski-ikäisten juoppojen parisuhdedraama tai vielä laadukkaampi juoppoteinien välienselvittely.

Täällä näkee kun telkkarit lentää parvekkeelta - Aivan kirjaimellisesti.
Serkunserkkukin sanoi, että ottaisi kaiken irti, jos hänenkin naapurinsa olisivat yhtä... viihdyttäviä.


Narkkarit ei naurata yleensä, mutta niidenkin parisuhderiidat kamapäissään kuulostavat huvittavalta.

Meillä täytyy varmaan alkaa pitää maksullista kisakatsomoa tällekin. Eipähän ole tylsää!

2 kommenttia:

  1. Et oo ainoa! Oon ihan huippu kiinnostunu mun naapureista ja mua harmittaa, ettei tässä talossa tapahdu mitään. Edellisessä taphtuikin sitten enemmänkin ja kuuntelin, kuinka naapurit mm. viskoivat tavaroita tapellessaan. Sellainen jytinä kuului, että varmasti lensi nojatuoli jos toinenkin. Ei siis sillä, että parisuhdeväkivalta olisi jotenkin ok.

    Mua kyllä vähän kauhistuttaa, minkälainen mä olen vanhana. Toivon etten ole kuitenkaan liian kyylä ja soittele poliiseja paikkalla, siitä että joku kehtaa kävellä asunnossaan kahdelta yöllä.

    VastaaPoista
  2. Pakko tulla taas häiriköimään. Et vaan uskokaan kuinka laadukasta viihdettä saa välillä kun asuu mielenterveysseuran tukikämpässä! Edellisen naapurin akka heitti pariskunnan riidan aikana kasan leipää ja jääkaapillisen ruokaa aidan yli mein puolelle ja huusi koko toimituksen ajan...
    Ei saisi nauraa muttakun.

    VastaaPoista