3. huhtikuuta 2012

I miss myself

+11kg, taas. Trololoo.

Mites siinä taas niin pääsi käymään? McDonald's, I'm lovin' it!
Tosin taitaa nuokin olla taas nestekiloja, jotka lähtee parissa viikossa kuin jänis metsästyskoiran edestä.
Pian paukkuu (taas) ylipainorajat rikki.

Alko lievästi ketuttaa kun löysin koneelta viimekesäisiä dieettikuvia. Oh well!





Jonkun verran tukevammassa kunnossa olen nyt kun tuossa vanhemmassa "ennen" -kuvassa. Näyttää kans siltä et vanhuus iskis reisiin, ihanaaaa.

Lohduttaa, että saan näköjään taas jouluksi mojovat veronpalautukset. Kolminkertaiset puolisoon nähden tälläkertaa. Jos tälläkertaa koko summa ei menis vaan koirien hemmotteluun, jos sitä hankkis vihdoin jotain sellasta mitä on pitkään suunnitellut... ;)

Pitkään oon taas ollu hukassa. On niin paljon helpompi ajatella muuta, kuin itseään ja aika kamalan kärsineen näköistä vartaloaan, rikkinäistä ihoa ja muutamaa pilattua tatuointia.
Niin helppo vetää miesten isot vaatteet päälle, huppu silmille ja leikkiä ettei ole olemassa. Tänään mulla on vähän ikävä itseäni.


Mä vaan vanhenen ja rupsahdan, karu totuus katsoo aina peilistä. Juurikasvuakin on kertynyt lähes 10cm viimesyksystä. Totta puhuen mä olen tällähetkellä ruma, vastenmielinen ja lihava. Mutta onneksi asialle voi nykymaailmassa tehdä vaikka mitä.
Ennenkaikkea olen tosi tylsä ja hiljainen persoona. Voin koputtaa omaa päätäni ja todeta ettei ketään ole kotona.

Mulla on pääosin aika hyvä olo, kun en muistele itseäni tai katso peiliin. Itseinho varmaan pysyy aina.
Kaikki muu olis kunnossa, paitsi oma pääkoppa, perkele :D

Tuntuupa idioottimaiselta valittaa jostain näin säälittävästä kun on kuitenkin myös omassa elämässään mennyt todella paljon pahempia asioita läpi.
Nooh, tässä talossa "identiteettikriisi" tunnetusti on jotain aivan muuta...

15 kommenttia:

  1. monta millii noi sun venytykset on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 26mm, vaikka piti aikanaan venyttää vaan 6mm :D niin siinä aina käy *yrittää lopettaa*

      Poista
    2. haha, mul on toi vähän sama vika :-D

      Poista
  2. Kuulostaa ikävältä :( on aina kamalaa havahtua johonkin jos pitkään aikaan ei ole miettinyt asiaa ja huomaakin yhtäkkiä ettei ole OLLENKAAN tyytyväinen siihen...
    Kiinnostuin tuosta tatuointikommentista, miten ne on pilattu ja millaiset kuvat on kyseessä? :/ Viimeisin musteläiskäni tein harjoittelijalla, joka tietenkin onnistui pilaamaan koko pienen ihanuuden! Onneksi paikan pomo on loistotatuoija ja sainkin kuvan korjattua ilmaiseksi, ja nyt olen täysin rakastunut siihen :) Eli toivoa on!

    VastaaPoista
  3. Pakko kyllä sanoa että lopettaisit jo tuon väittämisen että olisit läski.. Sä oot oikeesti oikein hyvännäkönen nainen ja on tavallaan surullista että haluat olla langanlaiha. Et näytä tuossa ennen-kuvassa todellakaan läskiltä!

    VastaaPoista
  4. Itsensä hyväksyminen juuri sellaisenaan on joskus kovan työn takana, tiedän sen hyvin. Yleensä se on vaan pään sisällä se ajatus, josta ei meinaa millään päästä eroon. Mulla se loppui siihen, ettei vaan enää jaksanut murehtia ja miettiä ja kaivata ja olla jotakin, mitä ei vaan ole. Nyt on suht hyvä olla ^^ Pitäisi ajatella, ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaan sisältö tekee niin paljon enemmän.

    VastaaPoista
  5. Mullakin on mennyt koirien kanssa ajatukset muualle, mutta sitten kun ei ole huomioinut itseään niin miettii yhtäkkiä kun vaatteet ei enää menekään päälle niin sujuvasti ja sitten katsoo vaakaa "+11kg, aijjaa!"
    Pitäs löytää joku tasapaino harrastuksien ja itsensä välille, yllättävän vaikeaa.

    155cm/63kg on ylipainoinen, ja tukalalta sellainen jo tuntuukin, etenkin sydänvikojen kanssa. Vaikka onkin kevyt ylipaino, niin tuntuu joskus ettei sydän jaksaisi "kannatella" sitä enää. Olis varmaan pikkusen aika alkaa miettiä omaa terveyttä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kurja kuulla :(
      kuitenki aina vaan täytyis omaakin terveyttä jaksaa muistaa, vaikkei se aina onnistukaan. Jos vaan asiat ois helppoja ja yksinkertaisia!
      Toivottavasti löydät jonkunlaisen tasapainon :)

      Jep, mullakin "odottelee" vaatekaapissa kasa vanhoja kivoja housuja :D Ne odottaa, että laihtuisin vähän.

      Poista
    2. Tasapainoa hakien. Kyl se löytyy vielä, mut tällästä se vaan vissiin on aina nuorilla aikuisilla.
      Onneks suurelle osalle asioista voi aina tehdä jotain - paitsi sairauksille :/

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Osaan taas kirjottaa :D vttu!

    Niina,
    Langanlaiha ei tarkoita samaa, kun laihduttaa ylipainosta ja huonosta fyysisestä olosta pois.
    Se on se paino-pituus-suhde. Isoihin ihmisiin nähdenhän mä olen kevyt, mutta tällänen kilomäärä on liikaa näin lyhyelle ihmiselle. Se on just siinä, etten pysty kumartumaan normaalisti tai istumaan kaikissa asennoissa kun vatsa ottaa kiinni, se on lievästi vituttavaa :o
    Mutta kiitos jos tuota mieltä olet :)

    VastaaPoista
  8. Ihan ensiksi mun silmään osu tuo että olisit tylsä, et todellakaan ole tylsä persoona, sun juttuja on mukava lukea, vaikka en ite aina kommentoikaan, mutta oon yks sun lukijoista :) Toiseks, et oo läski, ei aina tartte olla anorektikko, mulla pituutta 153,5cm ja painoa 65,5kg. Tosin synnytyksestä niin vähän aikaa, mutta silloinkin lähtöpaino oli ennen raskautta semmonen 64kg, yritin diettiä, mutta totesin kun tuo rääkki oli ohi, niin söin kaksi leipää ja kupin teetä, niin se toi mulle takas sen möhömahan, joka oli viikko sitten kun olin rääkättävänä. Mun pitäis vaan olla siis syömättä mitään ja liikkua koko ajan, jotta se pysyis se paino samana. Ei sekään oo hyvä, pitää vaan hyväksyä se mitä on. Ite taistelen tuon ulkonäön kanssa melkein jokapäivä... Mutta, tsemppiä sulle, että tulis parempi olo, oot vaan omaittes, se vie aika pitkälle elämässä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Breeze kauniista kommentista! :)
      Nuorena on vaan helppoo syödä mitä vaan ja sit se iskee takas. Mun on kans helppo laihtua, mut tosi helppo lihoa. Mut ruoka kun on vaan niin hyvää ni hupshups :D
      Ite liikun suht reilusti koirien ansiosta, mut kyl se ruoka ottaa aina voiton :D

      Poista
    2. Ole hyvä vaan, ilo oli mun puolella (kun lukee ilolla sun juttuja!) :) No juu, suklaa on se mun oikee himoherkku, salmiakki on toinen mut se ei nosta painoa hirmusesti, verenpainetta kylläkin!

      Poista
  9. Lita, juu ei todellakaan ole sama asia langanlaiha ja laihduttaa ylipainosta ja noin, ymmärrän sen kyllä! Mutta oikeesti, et näytä yhtään läskiltä vaan oikein sopusuhtaiselta, mutta ymmärrän kyllä jos itsestä tuntuu pahalta kropan kanssa olla. Toivottavasti löydät tasapainon :)

    VastaaPoista