29. maaliskuuta 2012

They see me rollin, They hatin

Takuueläke tuli, takuueläke meni. Kerrankin ostin itelleni jotain, enkä vaan koirille.
Nooooh... Sai nekin tassuvahaa, vilkkuvalon ja hihnajakajan.

Värinpoistojen takia tunnetusti hiukset on ihan kamalassa kunnossa päivästä toiseen, niin ostin nyt vähän vahvikkeita. Operaatio "En halua kaljuuntua ennen 30.ikävuotta"
- Harja pidennyksille. Mulla ei ole pidennyksiä, mutta tämän pitäisi olla hellävaraisempi hiuksille muutenkin.
- Hiuksiin jätettävä hoitosuihke kärsineille hiuksille
- Lämpösuoja hiuksiin kiharrusta varten

- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer -luomivärit. Näitä oli suositeltu paljon, joten halpa hinta sai ostamaan. Monen muun meikkituotteen tavoin sisältää BHT:tä (Karsinogeeni) enkä niin innoissani ole asiasta. Mutta tiedostettu riski nyt sitten. Kunhan sitä ei nyt ihan syömään ala tai tunge eläinten ruokaan niin ok ;)

Kokeilin palettia nopeasti ja ensisilmäyksellä väripigmentit ovat hyviä, kirkkaita, mutta musta on aivan paska. Eli tätä ei kannata ainakaan ostaa mustan luomivärin takia.
(Erinomaista mustaa saa MAC:ltä mm. Typhographic tai Carbon)

- Beauty UK Glitter-jauhe, pinkki. Mä tunnetusti oon rakastunut glitteriin ja tätä suunnittelin laittavani vähän lisää häämeikkiini. Helppo kiinnittää vaikkapa vedellä tai jollain perus meikinpohjustusaineella.


Hiuksiin jätettävät hoitoaineet on tunnetusti pelastus, ja etenkin krapula-aamuna niitä arvostaa ihan uudessa valossa ;)

Tulevista aiheista toivotuimmaksi nousi kuitenkin Litan esittely ja nyt helisen täällä, koska oon huono puhumaan itsestäni. Ystäväbloggaajan esittely olisi ollut varmaan helpoin, yhyy.
Esittelyn tulette saamaan näkyville varmaankin tänään tai huomenna. En lupaa laatua tai mitään kauhean mielenkiintoista, koska olen todella tylsä persoona!

Tää blogi on kauhean tylsä nykyään kun koirat vei mun elämän. Pääasia vissiin että itellä on hauskaa?
"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"

Chica natural! No, kulmakarvoja vaille naturaali vammakasa

Aamulla Lappeenranta. Pakollinen isän pelottelureissu koirien kanssa ;)
(Isä on sairaalloisen koirapelkoinen, tai kuten itse sanoo "kunnioittavainen")

2 kommenttia:

  1. oo! oon itekki miettiny tota luomiväripalettia.. oon vaan nii hirveen huono käyttää värejä, kaapissa se varmaan homehtuis kuitenkin..

    söpösinä <3

    VastaaPoista
  2. Näytät siis aivan mielettömän kauniilta tossa kuvassa :o myös siinä missä sul ei ollu kulmakarvoja. Ite näytän ilman kulmakarvoja raiskatun rotan ja alienin risteytykseltä.

    VastaaPoista