22. helmikuuta 2012

Sä tiput taas puusta ja tunget pääs puskaa

Miksi ihmiset utelee? Miksi ihmiset puuttuvat kokoajan toistensa asioihin? Ikuisia kysymyksiä kenties, mutta se alkaa pikkuhiljaa ärsyttää.

Miksi meidän täytyy muka selitellä tekemisiämme muille? Toki jos on alaikäinen aikuisen huolettava, niin sitten tottakai, mutta ei nyt ollut tässä pointtina.


Alkoi hieman palaa kiinni tässä viimeaikoina, kun facebookin chatti huusi selityspyyntöjä kaikesta mitä teen.
No mitä vittua se sulle kuuluu?
Laitoinpa oikean nimeni facebookiin näkyville, niin porukka tuli yhdessä kirkumaan että miksimiksi, pitääkö nyt kutsua sillä ja sillä nimellä miksi miksi?!
No mitä vittua?
Jos joku järkyttyi, niin Lita ei ole mun oikea nimi. Daa. Kaikki on aina kutsunut Litaksi, eikä se muutu mihinkään, vaikka kuinka OMG IHAN FB:ssä vaihtaa nimen!11

Sitten muut klassikot:
> Jos ostan kissan, niin eikai se saatana ole kirkon kuulutusasia?
> Tai koira, täytyypä soittaa siitä vaikka presidentille.
> Tai hui kamalaa jos joku tekee toisen lapsen, vaikka ensimmäinen on niiiiin nuori? Siis hui, siihenhän täytyy puolen maailman puuttua, iik.
> Uusi auto, taasko - Nyt spekuloindaan täydellä suoritinnopeudella.

Mikä se juttu oli, että jokaisella on oikeus yksityisyyteen?
Mä oon ainakin arvostanu oikeuttani elää omaa elämääni ihan itse.
Edes mun oma äiti ei puutu mun asioihin. Tosin, hän onkin viisas nainen muutenkin. Äiti

Aiheeseen loistavasti sopiva biisi!


"Ihme spedet jaksaa ahdistella, soitella
Ku tuli vihjet, ja vähän tiedustella
Olinks mä siel? Minne mä menin?
Olinks mä bileissä Kemis?
Heiluin alasti hotellis? Olin damissa bordellis?"

Nyt joku tulee tähän postaukseen kysymään "Eiks saa ees kysyy enää?"
Ei, ei saa. Tai jos sen tekee nätisti, ni ehkä. En lupaa.
Blaa, bla bla bla blaaaaaaaaaa

3 kommenttia:

  1. Niin tuttua. Miehen idiootti serkku tekee koko ajan tuota mulle ja onpa tullut jopa kämppään sisälle asti haukkumaan ja arvostelemaan "miksi sun piti taas ostaa uudet kengät, kun myyt ne kuitenkin" Jumalauta. Ymmärrän että ärsyttää. :D

    VastaaPoista
  2. Lady Grotesca:
    Vittu mikä tyyppi! o_O 3litran tequilapullosta ohimoon vaan!
    On se kumma ettei saa saatana kenkiä ostaa rauhassa enää...

    Ootetaan vaan kun mulle on tulossa jossain kohtaa toinen koira, niin miten ihmiset älähtää.

    VastaaPoista
  3. jos täällä ois tykkäysnappi niin painasin sitä x10000 kertaa. Asiatekstiä.

    VastaaPoista