16. helmikuuta 2012

I've never seen anything so gorgeous

10 paljastusta/Faktaa. tai jotain sinnepäin.

Otin inspiraationi Hirttoyrtin uudesta hienosta blogista, Kuudes Piiri. Jaamme ilmeisesti samoja mielipiteitä muutamista merkittävistä asioista elämässä, joten sieltä se innostus lähti.

Katsotaan mitä saan aikaan, en mieti paljastuksiani sen enempää etukäteen, vaan kirjoitan nyt mitä sillä hetkellä tulee mieleen. Kiitos ja anteeksi :D


1. Asustelen tällähetkellä syrjäisemmällä, väkivaltaisella seudulla Helsingissä puolisoni kanssa. Perheeseen kuuluu vaihteleva määrä eläimiä kasvatustyöstä riippuen, mutta tällähetkellä 4 ragdoll-kissaa (2sijoituksessa) ja kotivahtina belgianpaimenkoira, tervueren.
Tulevaisuudessa(keväällä/kesällä?) suunnitelmissa muuttaa syrjemmälle, toivonmukaan isompaan asuntoon, jossa vahtikoiratkin pääsisivät puhkeamaan kukkaan.
Alunperin Lappeenrantalainen. Sepä onkin ihan paska paikka ja siellä kaikki ihmiset on vitun ahdasmielisiä. Monen tulevan kouluampujan alku ja varmaan loppukin. Muutin pois heti 16vuotiaana, eikä ole ikävä.

2. Mä olen huippuepäsosiaalinen ihminen enkä ymmärrä ihmisiä. Tykkäisin tutustua moneen, mutta ilmeisesti löydän aina väärät ihmiset ja olen lakannut yrittämästä. Tykkään olla kotona, enkä halua kirveelläkään poistua täältä. Tykkään olla yksin, aina tykäänytkin ja ahdistun heti, jos joku pitää liikaa yhteyttä vaikkapa puhelimella.
Viihdyn mukavasti yksin, kuunnellen musiikkia ja osaan pitää hauskaa yksin sujuvasti.

3. Edellisen liittyen mä olen myös todella hankala ihminen, ainakin niin sanotaan. En osaa käyttäytyä normaalisti ja luultavasti mua saa aina hävetä.
Omat kaverit on oppineet ilmeisesti elämään asian kanssa, mikä on tosi kiva.
Mä oon se tyyppi, joka vastaa nopeasti haasteeseen tai jopa aloittaa tappelun. Kiihkomielinen tärkeistä asioista. Ketään en kumarra. Anteeksi en anna, enkä vitussa unohdakaan. Tulinen, äkkipikainen, kiroileva, hyökkäävä tuntemattomille. Tulinen puolustamaan omiani.
Mä olen vähän kun laumaihminen, lämpenen hitaasti ulospäin, enkä päästä irti omistani ilman taistelua.

4. Tequila on hyvää ja vonkaan sua kännissä. Naiset on kauniita. Me gusta!
Eli jos olet viehättävä nainen, ja varattu sellainen yleensä, olet vaarassa meillä juhliessasi.
En käy ollenkaan enää baareissa tai muualla, juon ainoastaan kotona, ja harvemmin.
Ja kyllä, olen siis muutenkin biseksuaali, mutta humalapäissäni täyslesbo.

5. Pelkään lapsia, enkä halua omia. Lapset ovat äkkipikaisia, äänekkäitä ja arvaamattomia. Nykyään lähestyvä lapsi herättää sisäisen kauhunhuudon "pakene!" Ne koskettelee vaatteita, ne vetää hiuksista. Pelästyin usein julkisia käyttäessäni paskat housuun-tyylillä kun joku niistä alkoi huutoitkeä vieressä. Kiitos, en enää käytä julkisia.
Trauma alkoi ilmeisesti pihani lapsista kun koirani oli pentu, lapset eivät tunnetustikaan osaa välttämättä käyttäytyä koirien seurassa ja tämänkin takia vietin 6kk kuntouttaen koiraani tämän jäljiltä.
Vauvat on ihan söpöjä, mutten tiedä mitä niiden kanssa pitää tehdä.
Jos joku mammashenkilö loukkaantuu tästä, niin lohdutan, etten pidä minkään ikäisistä ihmisistä sen enempää.

6. En syö lämmintä ruokaa/kotiruokaa ollenkaan. Jostain syystä muutamia kuukausia sitten ruoka ei halunnut enää mennä alas, vaikka nälkä olisi. Tässä ei ole laihdutuksellista taustaakaan, kaikki vaan maistuu niin pahalta ettei huvita yhtään. Roskaruoka/ravintolaruoka menee vielä jotenkuten, mutta siinäkin on rajansa tulossa pian.
Elän viikot nesteellä, oli se mitä sitten vaan: Vettä, appelsiiinimehua, kokista ja proteiinit ja rasvat revin pakolla manteleista. Lisäravinteina E-epaa, d-vitamiinia, biotiiniä ja C-vitamiiniä.
Olo on itseasiassa parempi kuin aikoihin ja unettomuus on vähentynyt. Sairaalassa ekg:ssä selvisi myös että sydämen rytmihäiöt ovat kadonneet ja veriarvot ovat loistavat...

7. Alkuperäiseltä opinahjoltani olen stylisti ja kauppiksessä pyörinyt toimistorotan alku, ja olisin varmaan onnellisesti töissäkin, mutta meni niinsanotusti pinna poikki.
Asiakaspalvelussa olin hyvä, osasin puhua hienosti asian ohi kun samalla myin lihavalle ihmiselle liian pieniä korsetteja ja microja yli-hintaan.

8. Mulla on koira mukana kaikkialla mihin menen. Siitä ei poiketa. Turvallisin olo kun on luotettavin ystävä ja sielunkumppani mukana. Ilman koiraa en poistuisi ollenkaan kotoa enää. Olisin täysin sulkeutunut neljän seinän sisään. Sama koira on pelastanut mut lukemattomia kertoja ja se suojaa suurimmilta pahoilta maailmassa.
Se on palveluskoira se.
Tulevaisuudessa on hyvin mahdollista, että hankin työn, jossa voi pitää koiraa mukana.

9. Halusin alunperin poliisiksi, mutta koska mulla ei ole koskaan mahdollisuutta hankkia edes ajokorttiakaan, niin se siitä sitten. Enkä yksinkertaisesti edes ole niin vakaa.
Ajokortin estää koko elämäni kestävä lääkitys, jonka kanssa ei saa ajaa(eikä käyttää mitään koneita)
Tietenkään asiaa ei paranna tämän lääkkeen aiheuttamat aamu pahoinvoinnit, poliisin työ kun ei kysy aikaa tai paikkaa.

10. Tapasin puolisoni viisi vuotta sitten IRC-Galleriassa :D Ei varmaan tule yllätyksenä. Ensimmäinen kommenttini hänelle oli "Anteeksi mutta on pakko sanoa, että herra on varsin hyvännäköinen!"
Tämä on nykyisin loistava inside-vitsikin.
Juteltiin joku pari kuukautta netissä ja puhelimessa, sitten Toni tulikin tapaamaan mua. Se oli "rakkautta ensisilmäyksellä" tai niinkun me sanotaan "rakkautta ensikuvilta" ;)

Tää oli vaikea. Moni noista on itsestäänselvyyksiä, mutta sitten taas juttu olisi mennyt liian henkilökohtaiseksi. Ehkä faktailen joskus lisää. Pääosin oon tosi tylsä ihminen, joka viettää kaiken aikansa eläimien kanssa ja pistää kaikki rahansakin niihin, koska se on kivaa.

9 kommenttia:

  1. Hassua, kun mulle tulee aina susta sosiaalinen kuva kun nähdään, vaikka tiedän, että et ole. Mutta se johtuu, ehkä siitä, että tavataan aina humalassa :D

    VastaaPoista
  2. Mystis:
    Kännis ja läpäl :D Ehkä kans ymmärrät mun oudot jutut niin hyvin ettet kyseenalaista yhtään :D

    VastaaPoista
  3. Hah, luulinkin olevani ainoa, joka on tavannut puolisonsa Galtsussa. :D

    VastaaPoista
  4. Hih! Täällä yksi lukija, joka on myös napannut miehensä IRC-galleriasta :D "Siisti nasse"-kommentti kaasunaamarikuvaan...siitä se alkoi ja ollaan oltu jo 4 vuotta naimisissa xD Rakastan sun räväkkää tyyliä kirjoittaa :)

    VastaaPoista
  5. Meki tavattiin IRC-GALLERIASSA!!! Neljä vuotta sitten :_D Se taitaa olla itseasiassa monen rakkaustarinan alku :DD

    VastaaPoista
  6. In galtsu we trust! :DD
    "Siisti nasse" on kyl aika huippu eka kommentti :DD Aww!

    VastaaPoista
  7. Kyllä! Ja se kommentoija ja kosija (karkauspäivänä tietenkin) olin mä xD

    VastaaPoista
  8. MustaHukka:
    Awwww! Tosielämän oikea rakkaustarina! <3

    VastaaPoista
  9. löysin sun blogin sattumalta, ja pakko jäädä seurailemaan!:) Sun tyyli kirjottaa on ihan mahtava! Ja muutenki, mielipide kirjoituksesti on tosi paljo samanlaisii ku mitä itel pyörii aina päässä :D LIKE!

    VastaaPoista