26. marraskuuta 2011

Ne on ne kylmät väreet joita tarvitsen

Miljoona frendii multa kuin kadonnut ois
Kun ne oli kylmää tulta ja hiljaa hiipui pois

Kuuntelen Anna Erikssonia, Nylon beattia, Martina Aitolehteä(JEP :DD) ja mietin kuinka yksi ihminen voi tehdä muhun niin vahvan vaikutuksen.
Mitä täällä tapahtuu?

Heräsin äsken, kello on 20:39 ja oon ihan tuskahiessä pää pihalla lääke-vierotusoireissa.
Tiedättekö sen tunteen kun ei uskalla enää mennä nukkumaan kun pelkää unia? Kuinka yksi ihminen voikin tukkia sun koko alitajunnan. Pahinta herätessä kuitenkin on, että se uni ei olekaan totta.

Tiedättekö sen ihmistyypin, joka palaa kiinni mieleen, eikä lähde sieltä vaikka aikaa kuluu ja kuluu.
En ole nähnyt tätä henkilöä aikoihin, vain hänen koiransa itseasiassa, mutta silti hän pysyy.
Palaa kiinni ajatuksiin kuin logot plasmatelkkariin.
Onneksi facebook on stalkkerin taivas...

Nyt melkein tarvisin ystävää, jolle puhua tästä, mutta oon tottunu käsittelemään kaiken aina yksin. Ketään ei loppupelissä tässä maailmassa kiinnosta kuin oma napa.
Koira tietää mun tunteet onneksi, helpottaa kummasti. Onhan se asia vähän niinkin että Sinister on ihastunut tämän henkilön koiraan myös...

Mä oon kyllä erakoitunut täysin ja menettänyt uskoni ihmisiin. Mutta tämä henkilö, kaikki mitä tää mulle sanoo iskee niin syvälle...


Oh my ja mitä vittua täällä tapahtuu?

3 kommenttia:

  1. Nina voi saatana :DD
    Mun loistava huumori salli mun revetä kunnolla tolle kommentilles :D

    VastaaPoista
  2. se tässä oli vähän niinko ehkä tarkoituksena ;) ja nyt siun takia kuuntelen nylon beatttiiiiiii :D Mut se oli joskus miu lemppariiii!

    VastaaPoista