16. marraskuuta 2011

Minun, minun ja vain minun

Jos MULLA on saatana eläintarha, niin keltä TEISTÄ se on poissa? Miten se vaikeuttaa teidän elämäänne?
Facebookissa päivitän eläimistäni kokoajan, jos vituttaa, voi minut poistaa kavereista tai ignoorata.
Viimeeksi kun tarkistin, tiesin itse omat asiani ja tein itse omat valintani.

Siis oikeasti nyt. Mitä se haittaa teitä, että mulla on miljoonaviisisataa eläintä mun kääpiökokoisessa asunnossani.
(= 3kissaa ja 1 koira asunnossa 80m², jos jotakuta kiinnostaa)
Ja kyllä, olen muuttamassa isompaan heti ensivuonna.


Mu kissat ja koirat ja marsut ja apinat. Mun olohuoneessa
Onko kukaan miettinyt, että koirat ei urheile sisätiloissa? Se on meillä kiellettyä. Koiraa saa kieltää. Koti on lepopaikka, harrastukset tapahtuvat niille tarkoitetuissa paikoissa. Koiralle ei heitellä täällä palloa, tai mitään muutakaan. Koiran kanssa harrastetaan monenlaisia lajeja - kodin ulkopuolella!

Kissat asuvat pääasiassa sisällä, sen takia niille hommataankin lisää tilaa.
JA HUI ÄÄK kun niitä tulee välillä lisää ja osa kissoista jää eläkkeelle. Jos joku nyt kysyy niin mikä on eläkekissa, niin kysykää nyt sitten toopet vaikka kissaliitolta.

Ja kyllä, mulla on rahaa, fyffeä, fygeä, massia, mitälienee tämän kaiken ylläpitoon. Lollo, vituttaako sekin?
No, älkää juoko omianne?

Viettäkää itse 4vuotta neljän seinän sisällä, niin alkaa varmaan ymmärtää miksi olen hankkinut itselleni harrastuksia. Lemmikit myös alentaa verenpainetta, koira lisää liikuntaa ja näinollen edistää terveyttä.
Sairauden takia mä olenkin täysipäivää kotona (Eläke), joka tarkoittaa kohdallani sitä että
a.) En käy koulussa
b.) en tee töitä
c.) en ole kotiäitikään
d.) en käy edes baareissa
e.) En vittu edes seniori-bingossa!

Joten mikä saatana siinä on vaikeaa?
Jos joku tietää, niin kertoo mulle.

Ei vittusaatana mulla on ystävä, joka asuu samankokoisessa asunnossa vittu 7-henkisen perheen kanssa. Niin onko MEILLÄ täällä niin paha tilanpuute?

7 kommenttia:

  1. Ilmeisesti joku on valittanut miten mahut elämään? En tajua miks ihmisten pitää vinettää joka asiasta.

    VastaaPoista
  2. Joillain ihmisillä tosiaan on pakottava tarve puuttua toisten elämään, se pistää vihaksi. Älä niistä välitä, ne on kaikki kateellisia siitä, mitä kaikkea sulla on ja olet kuitenkin onnellinen kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

    VastaaPoista
  3. Se on kyllä vittumaista, että ihmiset valittavat noista eläimiin liittyvistä FB-päivityksistä. Itse kyllä pitäisi jaksaa katsella heidän päivityksiään, joissa puhutaan aina ryyppäämisestä. "Huhhuh, olipas taas ilta, en taida hetkeen ryypätä..." Ja seuraavana päivänä: "Illalla vähän bailabaila, jeah! ;)"

    Ja tuo on aivan helvetin ärsyttävää kun ihmiset valittavat asunnon koosta tai asumismuodosta! Eihän me mitään vetämistä/agilitya/jäljestämistä yms. täällä sisällä harrasteta. Pihalla riehutaan, sisällä levätään.
    Siskolle on vinetetty kamalasti siitä, että hän otti kolmannen koiran. Miksi sitten sellainen 7-henkinen perhe on ok? Uskon kuitenkin, että lapsi on haastavampi kuin koira, kakaralla kun kestää tuo aikuistuminen hieman pidempään.
    Ja aika jännä, että mekin kuullaan valitusta vaikka meillä on _YKSI_ koira :D Voi luoja sitä vinkumista sitten kun meille muuttaa toinenkin.

    VastaaPoista
  4. Leena:
    Jep. Ihmiset jaksaa heittää aiheesta että mikä hulina meillä on kotona kun ihan täyttä. Wtf? Hulina? Meidän talossa eläimillä on säännöt, sillä pärjää aika saatanan pitkälle :D

    Bulimic:
    <3.
    Yritän ajatella aina positiivisesta ja nauttia kaikesta täysillä, niin yritän jatkossakin!

    Hirttoyrtti:
    Kyllä, naudanverta lattialle ja verijälkeä olohuoneeseen! Naapureista maalimiehiä suojeluun ja sohvista agility-varusteet.
    Joo ei saatana. Millaset työkoirat saa aktiviteettinsä sisätiloissa riehumisesta, huoh.
    ja luoja sitä kaunista vinku-päivää kun meille tulee toinen koira, jeejee!

    VastaaPoista
  5. Mun kaveri asuu miehekkeensä kans suht samankokoisessa asunnossa kuin sinä, niillä on 5 kissaa tällähetkellä ja sen lisäksi pari liskoa ja käärmettä, eikä niillä ole mitään ongelmaa tilan kanssa. Jotkut ihmiset nyt on taipuvaisia valittaan kaikesta, kertooko se kenties sitten niiden oman elämän köyhyydestä kun pitää muiden elämiin [ja eläimiin] puuttua :)

    VastaaPoista
  6. Ginia:
    Kertonee valittajien omasta (huonosta?) elämästä jotain...
    Inhottaa että joidenkin ihmisten pitää yrittää pilata muiden päivä, jos omat asiat ei ole kunnossa :(

    VastaaPoista
  7. Joku varmaan on pyöritellyt herneen nenäänsä, koska on kateellinen siitä, että sinulla vaan on tuo kaikki. (:

    VastaaPoista