30. marraskuuta 2011

Kakkaa lumella

:DD tai ei niinkään lumella.

Voin kertoo teille, että on mukavaa herätä aamulla 04 siihen, että pikkukissan vatsa on sekaisin, ja pieni yllätys vastassa. Tästä aamusta pari tuntia oon pyhittäny pohtimiselle, että miksi mä oon valinnut itelleni maailman herkkävatsaisimmat eläinrodut.
No, sitä se on. Omien valintojensa kanssa täytyy elää, ja ottaa kaikki vastaan kunnialla ;)

Kakkapää
Kohta taidan suksia koiran kanssa lenkille, ja sitten valmistautumaan kuntoutukseen lähtöön.
Mua naurattaa jostain syystä ihan mielettömästi tänään, kai tää luontoäidin aamuinen lievä sarkasmi pistää jo pakolla hymyilyttämään. Kirjaimellisesti "paska aamu" :D

Mietin olla terassikauteen asti ottamatta alkoholia, mutta tänään alkanu lämpee ajatus synttäri-Tequilaralli vol.2:sta.
Ensimmäinen tequilaralli oli siinä mielessä menestys, ettei monikaan kuulemma aijo enää sen jälkeen koskaan juoda tequilaa. Ei kyllä kukaan ottanut aamulla krapularyyppyjäkään...
Nooh...Huhtikuuhun on vielä aikaa, skarpatkaa ;)
Jos jotakuta inspaa lähteä synttäri-ralliin mukaan, mulle voi ilmotella.



Tänään on loistava päivä paskahuumorille!

2 kommenttia:

  1. synttäreille voin tulla, en niinkään siihen tequila-osioon :DD

    VastaaPoista
  2. Lololo mul on kakkaa lumella herätysäänenä + poikaystävän soittarina :DDD hyvin alkaa aamut :P

    VastaaPoista