28. marraskuuta 2011

I won't waste myself on you!

Trying to put my trust in you just takes so much out of me

Lita-tädillä on nyt vähän asiaa. Skipatkaa vaan rehellisesti, pelkkää paskaa tiedossa
Jos joku lukukyvytön etsii kuvapostausta, menkööt muualle.

Muutaman kuukauden pyöriny mielessä lähes kokonaan maailmasta eristäytyminen.
Normaalin elämän yrittäminen tuntuu turhalta. Miettinyt kuntoutuksen loputtua lopettaa koko hölmöilyn. Yli 10vuotta yrittänyt tapella tän kanssa ja kiinnostus on tullut tiensä päähän.

Sometimes I think of letting go and never looking back
And never moving forward so there'd never be a past


Eläinharrastus on se asia, mikä saa asiat tuntumaan arvokkailta. Pienetkin hetket ja onnistumiset kaiken arvosilta. Miettinyt jatkaa harrastamista tosissani, ja sehän sopii, siitähän on tullut mun koko elämä.
Oon miettinyt muuttamista johonkin kauas syrjään. Mikä mua pitää täällä?
Agoraphobic-Anthropophobic motherfucker strikes again.

Eläimet on upeita. Ne ei puukota selkään, eikä valita turhasta, ne ei loukkaa tahallaan. Aina aidosti iloisia, ne ei teeskentele. Ne on uskollisia, kun taas ihminen hieroo sulle kokoajan lisää suolaa haavoihin.
Eläimet on tyytyväisiä kun niillä on lauma, koti, ruokaa, juomaa ja virikkeitä. Ihmiset valittaa ja masentuu silti vaikka kaikki olis oikeesti hyvin. Jos saisin valita, itsekin olisin koira.
"Sitä mitä ei voi syödä eikä naida, sen päälle täytyy kusta"


En jaksa ihmisiä, joilla ei ole mistään mitään hyvää sanottavaa. Ei taida olla enää kellään. Sellaset ihmiset pilaa kaikkien muiden päivät, masentaa, eivätkä ole minkään arvoista seuraa. Mulle on pitkään sanottu että sellaset pitää kuopata, ennenkuin ne tartuttaa sen asenteensa muihin.
Vittu niillä on asiat oikeesti hyvin, ja silti joka saatanan asia on niin vaikeeta?

YHYY EN MAHU MUN HAMEESEEN111!! OON LIHONU TAAS 2KG!!??
No voi itku, vedä ittes jojoon? Tai hukuta? Uusavuttomat; Näin se käy:



4 kommenttia:

  1. murmuuuuuu! <3 Sori en keksi mitään tositosi piristävää enää sen edellisen parhauden jälkeen :(

    VastaaPoista
  2. Ihan asiallinen postaus, joskin en voi ottaa viimeistä kappaletta vakavasti sun laihdutuspostausten jälkeen :D

    VastaaPoista
  3. Mä voin, koska oon lihonu 8kg ja nyt koiran ansiosta alkanu taas laihtua:D

    Mut en kyllä ottanu laihdutusprojektiani mitenkään rankasti :DD (Sitäpaitsi oon aina mahtunu mun hameeseen, angst!)
    Se laihtuu helposti kuka vaan haluaa. Naurattaa vaan nää ikuiset laihduttajat, jotka ei laihdu millään vaikka syö VAIN kebabbia :((

    Ja oikeesti, se jolla ei oo maailmassa pahempia ongelmia kun kehonrakenteensa, on aika säälittävä :D

    VastaaPoista
  4. ekskusemuaaa, retardo, mut ai laav juu <3

    VastaaPoista