3. lokakuuta 2011

Special Effects, Atomic Pink

Piti tulla päivittämään jotain tosi turhamaista :D

Ostin pari kuukautta sitten uutta hiusväriä, josta luvattiin pidempää kestoa, jopa 3-6kk.
Ennen käytin Crazy Colorin Pinkissimoa, joka kesti sen 2kk hiuksissa.
Crazy Colorista tykkäsin, sitä käytin ensimmäiset 4vuotta kun tuntui olevan kestävin ja sopivin sävyltään.

Sitten laitoin hiuksiini Special Effectsin Atomic Pinkkiä.
Kuvassa värjäystulos 2päivää vanha.


Pinkissimo olisi alkanut heittää 2kk kohdalla jo kivoja syys-sävyjä ympäri päälakea.
Yleensä pinkki lähtee kellastumaan mulla aina ekana otsahiuksista:

Siinä tyylinäyte Pinkissimon haalistumasta... :D

Sitten uusin (huono)kuva hiuksista, otettu toissapäivänä:
Värjäyksestä tässä kuvassa kulunut 2kk, eikä haalistumisen merkkejä näy vielä ollenkaan:


Tästä voisin arvella, että haalistuneet otsahiuskiehkurat on historiaa

Voin suositella Special Effectsin värejä kaikille. Hyvä ystäväni Emilia on myös ottanut kokeluun ja innolla odotan tuloksia :)
Tilasin omani HairCrazy -putiikista, postikuluiksi tuli vaivaiset 3,75puntaa. Toimitusaika oli 4 arkipäivää ja postinjakaja pimpotteli värejä ovella kun ei mahtunut luukusta.
Itse tilasin luottokortilla, Emppu Paypalilla, joten helpoksi tehty homma :)

15 kommenttia:

  1. Mulla muuten mahtui postilootaan koko paketti! (2x SE ja 4x Crazy) olin yllättynyt o.o

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Oooh miten herkulliset hiukset <3 Pakko myöntää että tykkään myös tuosta "syys"-lookista :)

    VastaaPoista
  4. Vau. Oon pitkään miettinyt tuon Special Effectsin kokeilemista. Nyt olen kyllä täysin myyty. Lähtee tilaukseen!

    VastaaPoista
  5. Special Effectsillä on kyllä parhaimmat värit, täytyy sanoa :> Tuo Atomic Pink on vissiin parempi kuin Cupcake Pink, jota mie oon käyttänyt. Se alkoi olla jo aika haalistunut kahden kuukauden kohdalla :S

    VastaaPoista
  6. On kyllä makean väriset hiukset <3

    VastaaPoista
  7. Mäkin laitan nyt kyllä tilaukseen muutaman putelin tuota! Kiitos käyttäjäkokemuksesta, oon ennenkin kuullut huhuja että tää on varsinaista tehoainetta mutta nyt kun näin moni on sen todistanut niin pakko se on itekkin kokeilla:)

    VastaaPoista
  8. Suosittelen kaikkia harkinneita(ja muitakin) ehdottomasti kokeilemaan! Hintahan on vähän isompi kun näillä perus shokkiväreillä, mutta itse sanoisin että on sen arvoista! :)

    Itse en pitänyt edes käskettyä vaikutusaikaa, oli kiire nukkumaan :D Mutta kestää tosi hyvin ainakin mulla!
    Toivottavasti toimii muillakin!

    VastaaPoista
  9. Tää väri kestää kyllä kuin tauti. Samat kokemukset itsellä tuon special effectsin värin kanssa. Siun facebookin kommenteista itseasiassa tämän värin alunperin bongasin, joten kiitos siulle loistavasta löydöstä! :D <3

    VastaaPoista
  10. Insanity:
    Hahah :D Oleppa hyvä vaan!
    Itelläni ei oo mitään hajua miten löysin, mut pääasia että löyty :D

    VastaaPoista
  11. Jos sitä sitten itsekin! On ollut harkinnassa jo pidemmän aikaa ja olen lähinnä hyviä kommentteja lukenut. Mulla on tähän mennessä kestänyt parhaiten Directions, mutta tässäkin punainen haalistuu pinkiksi jo parissa viikossa. Rasittavaa kerran kolmessa viikossa värjäillä, mutta mitä sitä ei kirkkaan ja kauniin hiusvärin eteen tekisi.

    VastaaPoista
  12. Ootko kokeillut Fudge Paintboxin värejä? Mua kutkuttaisi myös kokeilla joko niitä tai näitä SE:n värejä. Tää postaus on kyllä aika vakuuttava :)

    VastaaPoista
  13. mä oon kerran ollu fudgella hiusmallina ja se värjäystulos kesti huikeet 2 pesukertaa. et ihan paskaa oli :(
    ja lila ku viel haalistuu ihan karmeen näköseks, ni ois voinu senki jättää kokeilematta :D

    VastaaPoista
  14. Marjut M:
    Kokeile ihmeessä tätä vaan :)
    Itellä directions lähti kahdessa pesussa kokonaan aikoinaan, ja tuntu jotenki loppuvan kesken pidempään tuccaan. Mutta eri ihmisille sopii erilaiset tuotteet :)


    Henni:
    En oo kokeillu, oon ainoastaan kokeillu Crazy coloria, directionsia, tätä special effectsiä ja sitten kampaamoista saatavaa Fantasyn(?) flamingo pinkkiä + jotain ruby pinkkiä :)

    Mawi's way:
    Haha, aijjaa :D
    Liila on himottanu itteenikin, mut en oo koskaan uskaltanu kokeilla :)

    VastaaPoista
  15. awardi ole hyvä <3 http://vomityxq.blogspot.com/2011/10/well-dressed-lady-award.html?showComment=1317879174550#c41872147512914900

    VastaaPoista