28. toukokuuta 2011

Scenewhore-adventures?

 Okei, sceneyshän olisi täysin perseestä, mutta muutamaa naamakuvaa tältä päivältä.






Mulle ei oikeastaan kuulu mitään muuta kun koira-odotusta ja eläinelämää eläkeläisen volumella + itseinhoa tietenkin, mutta se nyt ei tarjoa mitään uutta kellekään.
Jonkun verran sairaskohtauksia, ja uusin tempaus onkin se että yläkropan oikea puoli päätti yksi päivä tuossa halvaantua 30min ajaksi. Mitenniin tässä pitäis elää 25vuotiaaksi asti?

Niin se oli ystävälläkin "vaivaton" häntäluun tulehdus ja nyt se on sairaalassa...

Lihon kun sika kun en taas osaa syödä oikein, motivaatio nollassa ja itsekuri samoin. Paino on jojoillut siinä +4kg -4kg ja samaa rataa. Hukkaan menee varmasti vielä koko -14kg, ja vielä olis toinen samanlainen jäljellä pudotettavaa. Ei motivoi uudet tissitkään tänään, eikä mikään muukaan. Salikortti himottais hommata, mutta katotaan.
Leukaleikkauksessa pitäs käydä, mutta sekin on vaan jääny kaiken muun hammasrempan yms ohella.


Loppuun kuvia elämäni tulevasta valosta ♥ Piristää aina, vaikka mikään muu ei menis putkeen.
Kuvat  © Tarja



Pusumestari?


Kuka se olikaan taas tissibaarilla? ;)
Käydään hakemassa poika kotiin ensviikon torstaina siinä aamupäivällä ♥ Rakkautta!

13 kommenttia:

  1. koitahan jaksella siel :) ♥ Kohta sulla onki sitte kädet täynnä tekemistä uuden otuksen kanssa ^-^'

    joka muuten on oikeesti varmaan maailman sulosin pörrökoira!

    VastaaPoista
  2. Emilia:
    Juu, yritän ♥
    Kyllähän siinä tekemistä tulee riittämään, mutta uskon että hyvällä tavalla vaan, vaikka pissaa ja rikkinäisiö tavaroita nyt saattaa löytyä ympäriinsä ;)
    Oon kyl rakastunu meidän pojan väriin, ihan megaupee harmaa/hiekka ♥

    VastaaPoista
  3. Ihania noi koirakuvat! ♥ Oot eka ihminen kelle tommoset sydänlasit sopii OIKEESTI :D

    VastaaPoista
  4. Sit ko se koira tulee taloon niin oot varmasti pelkkää hymyä!

    VastaaPoista
  5. Skinnyemily:
    Hahaha, kiitos :D ♥
    Vähän vitsillä ostin ku tarvin aurinkolasit, UV-suojakin näis ni mukaan lähti hyödyn nimissä :D

    illegalll:
    Uskon kans ♥ Kyllähän se on omalla tavalla rankkaa alussa ku 1h välein pissattamaan pentua ja opettaa yhteiskuntakelposeks, mut sen ku tekee kunnolla ni on sit elämänkumppanina mitä upein koira ♥

    VastaaPoista
  6. Älä ota turhia paineita ulkonäöstäs. En varmasti ole ainoa, joka ajattelee, että olet vain kaunis. Unohda laiduttaminen tai ainakin anna itsellesi vähän armoa. Tiedät kyllä, että sinulla on vähän turhan korkeat tavoitteet! Voimia, jaksamista ja nauti siitä mitä sulle on nyt ja mitä sulla on pian! :)

    VastaaPoista
  7. Jenni Christina:
    Ei oikeastaan ole mitenkään korkeat tavoitteet, täysin saavutettavissa olevat ja aijon ne saavuttaa. Viimiset -14kg oli oikeastaan tosi helppoa vielä.
    Ite pidän tota loppusysäyksenä ja sen jälkeen aijon mennä palkinnoksi käymään kirurgilla. Oon sitä monta vuotta suunnitellu ja sen tuun tekemään kun vihdoin mahdollista.

    VastaaPoista
  8. Tietenki nostan hattua, sillä itse olen maaiman huonoin pitämään tavoitteistani kiinni ja yleensä luovutan juuri väärällä ajalla. Näytät varmasti hyvältä ja muista sitten näytellä täydellistä kroppaasi kesällä! Mikäs palkinto kirurgilla odottaa?

    VastaaPoista
  9. Jenni Christina:
    Oon varmaan ollu vinksahtanu lapsi, mut oon miettinyu ala-asteikäsestä silikonirintoja :D
    Ja ne oon menossa hakemaan ku tavote lähestyy :>

    Sinäänsä joo, mua on leikelty pikkulapsesta asti (kaula, leuka, nenä) synnynnäisten vikojen takia, joten kynnys plastiikkakirurgiaan on aika pieni :'o

    VastaaPoista
  10. No mut jokainen tekee omalle keholleen mitä tykkää ja mun mielestä elämää ei saa pilata sillä, et joka päivä kattoo itseensä eikä ole tyytyväinen. Onneks nykyään on kaiken maailman keinot korjata "virheet".

    No eipähän tarvitse ainakaan kovin paljon jännittää!

    VastaaPoista
  11. Jenni Christina:
    Joo, näin on! Ainahan mä kuulen että oon pelle jos käyn leikkauksissa, mutta mieluummin mä oon tyytyväinen itteeni ku että tekisin mitä muut sanoo olevan hyvä :)

    Mulla voi olla vinksahtaneet kauneusihanteet, mutta ainakin ite tykkään :>

    VastaaPoista
  12. ihana huppari tossa! onks se cyberistä?
    Kiitos kun kirjotat näin hyvää blogia! :)

    VastaaPoista
  13. Just me:
    Se on backstreetistä, ihanan lämminkin! :)
    Olehyvä, toivottavasti ihmiset tykkää! ♥

    VastaaPoista