11. toukokuuta 2011

Huoraa turpaan ja päätä patteriin

Kuten viisas ystäväni Linda sanoi "Huoraa turpaan ja päätä patteriin!"

Tänään on ollut melkosen paska päivä, mutta positiivista on uus painoennätys 49,6kg! Eli yhteensä -14kg
Kissahommissa menee tosi hyvin taas illasta ja odotan innolla mitä tulevaisuus tuo.

Yritän vähentää vinkumista ja paskojen asioiden avautumista kaikkialle. Muutenkin aijon pitää positiivisen mielen yllä, mun elämässä on kuitenkin niin paljon hyviä asioita!



Haluun keskittyä paranemiseen tästälähtien ja aijon tehä asioita joista nautin suuresti.
Tää edellyttää sitä että karsin kaiken mua masentavan pois mun elämästä, koskien myös ihmisiä joilla ei koskaan oo mitään positiivista sanottavaa. Kaikki on paskaa ja neganega... ja ongelmia riittää, yleensä vain omasta mielikuvituksesta.

Niin ja ihmiset, joita ei mun seura kiinnosta. Ymmärrän ja en pakota yhteydenpitoon, eikä katkeria fiiliksiä :)



Aijon keskittyä omaan elämääni, ja ne jotka ei siihen sovi syystä tai toisesta, heivataan sitten surutta mäkeen.
Uusia ystäviä olis mukava saada, perustasapainoisia aikuisia ihmisiä, jotka hyväksyy myös mun "eläintarhan" sellasenaan kun se on. Käytöstavat on iso plussa. Meidän kissatkin sen osaa, joten on oikein vaatia sitä myös ihmisiltä ;)


Oon myös löytäny vanhan ystäväni Marjan uudestaan vuosien jälkeen, kiitos koirahommien
Odotan innolla mitä tulevaisuus tuo, toivonmukaan vielä pitkät yöt facebookissa koirajutuissa ;)


Huomenna tulee uusia kuvia koiranpennusta (4vko kuvat), arvatkaa maltanko odottaa huomiselle

3viikkoa    © Tarja

7 kommenttia:

  1. ootko sä kuinka pitkä? :)) onnea hyvistä päätöksistä, koirasta ja painosta! :)<3

    VastaaPoista
  2. Mittautin itteni uudestaan ja oonki lyhyempi ku mitä piti :s n.155cm

    Olisin ollu enemmän innoissani tuloksesta jos olisin ollu sen 157cm mitä piti olla :')

    VastaaPoista
  3. Hui, sähän oot laihtunu valtavasti! Onnea. :) Mä olen lihonut kilon kiitos juhlapyhäsuman mutta jospa se tästä lähtis hiljalleen kun palailen arkeen... ^^;

    Musta muuten tuntuu ihan samalta, kovassa pohdinnassa on ollut viime aikoina millaisia ihmisiä tahdon lähelleni. On kavereita, joiden kanssa oli aikanaan kovinkin hauskaa, mutta nykyään heillä ei tunnu olevan mitään hyvää sanottavaa... Tuntuu vaan jotenki julmalta katkasta yhteydenpito, mutta jos siitä seuraa jatkuvasti vaan paskaa fiilistä niin... :/ Uusia ystäviä, kavereita, nettikavereita, mitä vaan olen toki aina vailla, mutta tutustuminen tän ikäsenä on jotenki paljo vaikeempaa kuin lapsena. :D

    VastaaPoista
  4. MLBRH (taas hieno lyhenne :DD):
    Mä lihoin kanssa tässä välissä 3kg takas ja sekös söi päätä tossa. Onneks sain sen nyt pois ja pitäs pitää vaan kuri, näpit irti mäkkisafkasta.

    Mustakin tuntuu et on mahdoton enää tutustua keneenkään ja alkaa tuntua että jotain paskaa sieltä sitten taas aukeaa. Ikäväkyllä ensivaikutelmat on menny taas niin väärin kun olla ja voi :/

    VastaaPoista
  5. Kaikista paskamaisin tilanne on silloin kun tutustut tyyppiin, luulet sitä mukavaksi ja kivaksi ihmiseksi, vaihdat facen, mesen ja puhelinnumeron ja sit tää tapaus osoittautuukin ihan vajariksi. Tulee ihan sekoboltsisoittoja ja viestejä etkä tiedä miten siitä maanvaivasta pääsisit. Pari kertaa on tässä viime vuosina päässyt näin käymään ja oon sitten tullut vähän epäluuloseksi... :<

    VastaaPoista
  6. JOO, sama juttu!!
    Ei käytöstapojakaan, soitellaan pitkin yötä ja kaikkea...
    Käytöstapoja kaipaisin varmaan eniten näiltä ihmisiltä ja sitä että tajutaan antaa vähän omaa tilaa tietyissä tapauksissa :/

    VastaaPoista
  7. Minä minä minä! *heiluttaa hurjasti kättään* Minä tykkään sinusta vaikka oonkin iha sika huono järjestämään asiani aina!! XDD Jajajaja sikasöpö hauwwawauwwa<33 Se on lutumutunen<3

    VastaaPoista