7. maaliskuuta 2011

Nyt vittu oikeesti -rage

Mitä vittua nää mun alaikäset lukijat saa irti tästä blogista?
Ja hei vitun haloo, mun kyselyyn vastasi 45 ihmistä, jotka on iältään 12-14vuotiaita?!
Et okei, 17v, joo sama se niiden kanssa, mutta jumalauta alle 15v lukijat!?!

Mun mielestä tuo mun "Vain yli 18vuotiaille" -teksti on hyvin osuva. Tämäkin muuten ilmoitetaan kaksi kertaa, ja silti täällä klikkailee joukko lapsia?
Voisin olla teidän nuorimpien äiti, oikeasti.

Tässä blogissa ei ole mitään lapsille soveltuvaa, paitsi pari söpöä kissakuvaa. Jos niitä kaipaa, niin IRC-galleriassa mulla on kyllä profiili täynnä kissakuvia, omakuvia ja juttua.
Mulla on myös kissablogi ja kissalani oma sivu.
Tutuimmille lukijoille löytyy myös mun facebook.

Omassa elämässäni käsittelen asioita esim: Pankkilainat, työ, univaikeudet, omistusasunto, laskujenmaksu, bensan hinnan nousu + E10, kissojen jalostustestit, plastiikkakirurgia, sairaudet, juopottelu, omat häät, omat lapset, sisustus... yms.
Mitä tämä tarjoaa 12-14vuotiaille lukijoille?

Lukijat on kivoja, tykkään kommenteista ja näin. Mutta en kehtaisi alkaa sensuroida koko elämääni siinä pelossa, että joku ottaa vaikkavaikka öö mun jostain diapamin ja dormicumin vedosta mallia?

Rage ja nyt täytyis saada Santa Maria: taco topping ranch style -kastiketta.

7 kommenttia:

  1. Itse olen 16 v ja varmasti mielestäsi liian nuori lukemaan blogiasi, mutta luen sitä silti koska joka blogi sisältää nykyään pelkästään vaatteita ja meikkejä ja voi että kun kaikki menee hyvin ja H&M rättejä voi kantaa kotiin säkki kaupalla päivittäin kun pappa betalar eikä missään ole mitään ns. joka päiväisiä, normaaliin elämään kuuluvia ikäviä asioita ja ongelmia. Kaikki muoti-höpöhöpö-tyyli-ihQ-blogit todellakin menee yli hilseen kun ei se elämä oikeasti mene aina niin. Tyyliblogeissa ei sinällään ole mitään pahaa, mutta ne kaikki ovat niin samanlaisia ja niin pinnallisia.

    Pidän tyylistäsi ja tavastasi kirjoittaa OIKEASTA elämästä jossa kaikki ei aina ole sitä ruusuilla tanssimista ja vaatteitten ostelua :)
    Vink Vink; Mielipidepostauksiasi olis kyl kiva lukea ;)

    -Bettina

    VastaaPoista
  2. Oot teinityttöjen idoli <3 Mä luen tätä, vaikka mun henkinen ikä on 4-vuotiaan tasolla, senhän tosin jo tiesitkin :D
    Ja minä pidän myös siitä, että kirjoitat rohkeasti ja avoimesti. Uskaltaisinpa itsekin tehdä samoin. Harmi, että suurin osa ihmisistä on perseestä ja käyttää toisen kipeitä asioita hyväkseen. Tietysti niistä ei pitäisi välittää, mutta se ei ole aina niin helppoa.
    Toivottavasti nähdään taas pian <3

    VastaaPoista
  3. Bettina:
    Et sentään ole 12v tai alle, se pelottaa mua enemmän, ja oikeesti todella paljon.
    Ja se että laitan tänne välillä jotain tuksun alastonkuvia yms - ei sovi kellekään :DD

    Myös minäkin olen ollut 12v, mutta en kyllä itsekään silloin lukenut blogeja jotka käsittelivät pankkilainoja ja lääkkeitä :D

    Heidi:
    Ei, en tiennyt. No, aina oppii uutta!
    Ja tää ei oo rohkeutta, tää on sitä vaan, kun ei osaa pitää suutaan kiinni ku pitäs :D
    T. Toinen henkinen 4v pipsa

    VastaaPoista
  4. Haha tietty sä olet murrosikäisten mielestä erittäin mielenkiintoinen XD

    VastaaPoista
  5. Leena:
    Mut et mitä mielenkiintosta oikeesti joku 12-14v saa tästä mun itkusta? :DD En tajuu. Se et juon 100kuppia vihreetä teetä ja maksan nettilaskun? wtf :D

    Toki, aina voin olla huonona esimerkkinä "Älä tee kuten minä" :DDD

    VastaaPoista
  6. Ite olen 17 ja luen tätä ihan siksi, koska sun kirjoitukset on mun mielestä mielenkiintoisia ja hyvin kirjotettuja. :p

    VastaaPoista
  7. Nykyajan nuoret on muutenki nii outoja.. mistä sitä tietää..? XD

    VastaaPoista