3. maaliskuuta 2011

Hyper-energiaa ja huonoja yöunia.

Nyt on konsultaatiot kahdelle plastiikkakirurgille tässäkuussa, syksyllä kolmas. Sen verran paljastan yhdestä, että kaulaa tullaan ehkä parsimaan.
Tulevalla viikolla tulossa 2300e hammasremontti.
Tää on nyt sit tää "Lita remonttiin" -projekti :D

Oon saanu yllättävän paljon aikaseks näin väsyneeks ja kyrvähtäneeks ihmiseks.
Mutta hyvin menee ja tänään en ollut uskoa silmiäni kun sain Amerikan mailta sellaisen kivaisan tarjouksen ;)



Viimeyönä melkein 2h unet, pikkunen kissapaperi-stressi oli päällä, kun mietin että posti on hävittäny meikän arvopaperit, mutta löytyivät sitten myöskin jenkeistä ihan turvallisesti.

Tiistaina oltiin ihanan Ennan kanssa liikenteessä lähibaarin merkeissä ja olihan siinä pikkuruinen humala päällä. Iltaa tosin pilasi ahdistava ryssä, joka päätti ottaa oikeudekseen kopeloida kun olin hakemassa juomaa.
Miksei ihmiset ymmärrä, että katsoa saa - Ei koskea!
Mä olen todella kyllästynyt siihen kun ihmiset ilman lupaa tulee koskettelemaan mua kadulla, hiuksia, vaatteita, kenkiä, muutakin... Seuraava lähtee hampaat kurkussa.

Tänään olis Tuksu-katsomo alkaen. 19:55! Kaljaa, mässyä ja tuksun häät, way to go!

2 kommenttia:

  1. Mua kanssa ärsytti laivalla ku joku pullukka +40v ukko yritti jotain pokaa mua, ei siin, mut sit ku puhuin vittu puhelimessa nii pitää tulla hiplaa mun kaulakoruu TISSIEN kohdalta.. turpaan melkee huitasin :D

    VastaaPoista
  2. Mua harmittaa niin kovasti kun olen linja-autossa siinä vaiheessa kun ihanainen Tuksuohjelma esitetään :( onneks se tulee uusintana lauantaina<3

    VastaaPoista