9. helmikuuta 2011

Aikaansaava?

Tiedättekö, mutta mua niin oksettaa ihmiset, joilla ei koskaan ole mitään hyvää sanottavaa!! Aina jokin vituttaa tai on huonosti, ikinä ei jaksa ja kaikki on perseestä.
"Mun duuni on niin paskaa yhyy!"
"Vituttaa"
"En jaksa sitten mitään, huoh, huomenna kouluu, en jaksa ja sit pitäs se ja tää tehä ihan perseest vittu"

Kuka vittu jaksaa lukea tuollaista paskaa?
On saatana mullakin vaikeeta yhyyyyyy, huonot sairaseläkeläisen tulot, huonot unet, huonot naapurit, huono... öö, kaikki vaikkapa, mutten sentään ole ammattinimikkeeltäni "Yleisvalittaja" :'D
Kai se kertoo jotain ihmisen kypsyydestäkin, jos ei _mistään mitään_ hyvää löydä.

Mutta minäpä aijon kertoa, että mua ei vituta, mulla menee hyvin ja oon innoissani!

Sain sitten vihdoin varattua itelleni hammaslääkärin! About +1500e remonttihan sieltä tulee, mutta vuoden päästä voisi olla vieläkin pahempi.
Sain myös varattua yhdelle kissoista sydänultraan ajan nyt kun ikääkin on tarpeeksi hänellä
Kaikinpuolin oon itestäni ylpeä.

Oon herkutellut tässä jonkun verran, mutta paino on pysynyt hallinassa kuin ihmeen kaupalla!
Tullu käytyä pari kertaa mäkissä, raxissa tietenkin kerran ja juopoteltua Heidin synttäreillä.
Nyt viikonloppuna olisi ilmeisesti tarkoitus mennä Sannan ja Kimin kanssa jonnekin istumaan iltaa

Ette muuten myöskään usko, miten hyvä olo voi tulla kissojen valokuvaamisesta. En siis ole mikään kuvauksen harrastaja/opiskelija/ammattilainen, mutta kissoja on oikein mukava räpsiä. Kauniita eläimiä kaikinpuolin ja myös mielenkiintoisia


Ja nyt sitten säästelemään rahaa kaikenmoisiin suurempiin hankkeisiin ;)
Myöskin kevään ja kesän muutamiin juhliin.

Toukokuussa kun on sitten tulossa Naamiaiset vol.2!
Taas mahtavalla ystävä/kaveriporukalla levotonta musiikkia, juomaa ja toistaan naurettavampia asuja!
Viime naamiaisissakin oli ihmisillä kivoja ideoita, eikä samoja asujakaan esiintynyt. 
Nyt sitten samaan malliin, mutta ehkä vähän räikeämpiäkin kokonaisuuksia.


Heinäkuussa sitten Pikkujoulut! Oon aina inhonnut kaikkea jouluun liittyvää, mutta tehdäänpä se nyt Litan tyyliin keskellä kesää ja asenteella.
Grillausta, joululauluja, lahjojen vaihtoa, tonttulakit ja joulumieltä mahtavalla porukalla. Jospa löytyisi vielä joulukokista, jouluolutta yms muuta joulutavaraa. Eilen ostin poistomyynnistä joulukoristeitakin hintaan 20snt.


Sitten vielä loppukevennys;
Sillä on neljä jalkaa, se läähättää, se on iso, se on karvainen ja sanoo "Hau hau"
Meille sitten sellainen kivaisa otus, kunhan muutetaan isompaan kämppään.
Eipä uskalla kukaan pimeänhiippari sankari meikäläisen kimppuun enää hyökätä(Jos on itsesuojeluvaistoa) kun roskia vie tai iltalenkkiä tekee.


Lita

14 kommenttia:

  1. Haha xD Ja mä niiiin oon tulossa niihin bileisiin. Ei vaan mitään käryä mitä pistäsin päälle.. huoohhh..

    VastaaPoista
  2. Pikkujoulut keskellä kesää kuulostaa niin pöljälle, että sellaisiin tulisi varmaan osallistuttua jos joku järjestäisi täällä. :D (Vai pitäisikö itse, hmm....) Inhoan kaikkea joulukrääsää ja muuta hössötystä, mutta kesällä sama voisi toimia. Jos lähettelisi kavereille joulukortteja? :D

    VastaaPoista
  3. M:
    Sehän siinä on idea ;D Meillä porukka ollu innoissaan, varmaan just koska se on niin hölmöä hommaa :D
    Mä oon kans tosi vannoutunu joulunvihaaja kun kaupoissa soi joululaulut ja kaikki on sellasta kaupallista paskaa. Mutta kesällä kukaan ei hössötä, ei sada lunta, eikä joulua oo pakko muistaa jossei halua :D

    VastaaPoista
  4. Tunnustan olevani valittaja eli kuten itse sanon: angstimakkara :D Kaikki on paskaa, paitsi kusi.

    Ja meikä on ehdottomasti tulossa sinne naamiaisiin, kun en viimeksi päässyt :< Voisin pukeutua angstimakkaraksi :P

    VastaaPoista
  5. Heidi:
    Et sentään oo hei alottanu blogia tänne vaan valittaakses esim kuinka paskaa vaikka sun duunis on tms :DD
    Näitäkin on. Välillä ihmettelen et miks niiden blogejen nimi ei vaan yksinkertasesti ole "Valitusblog" tai "Itku.blogger" :D

    Tervetuloa vaan :D meikä kelas olla enkeli, ku oon niin hyvä ihminen, oikee pyhimys ;D

    VastaaPoista
  6. Kyllä muuten kissa katoaa tonne karvamattoon :D Piti vähän aikaa miettiä että missä se kissa loppuu ja matto alkaa :D söpöläisiä <3

    VastaaPoista
  7. SS:
    Kyllä se kissa siitä vielä tummuu kun pari kuukautta tulee lisää ikää :D
    Lammaskissa :D Kaikki muut kissat pelkää kuollakseen noita lampaantaljoja, paitsi tää yks :D

    VastaaPoista
  8. Ihana että hoidat kissojasi (: eli siis et esimerkiksi pistä sitä rahaa merkki vaatteisiin ja vie kissaa piikille :)

    VastaaPoista
  9. Anni:
    Kuulostaa varmaan hullulta, mutta kissat menee ihan kaikessa kaiken edelle mulla <3.
    Jos ite nään nälkää, niin kissat syö vieressä ihan kunnon ruokaa silti. Kissa on kipeä, eikä oo yhtään rahaa, niin lainaan sitä vaikka sitten mistä.
    Kissat on mun rakkaita lapsia, auringonpaisteita <3

    Lisäks siis että kasvatan rotukissoja TICA:ssa :)

    VastaaPoista
  10. Uusi lukija ilmineeraa itsensä! Oon jo joku vuos sitten kyyläilly kuvias galleriassa ja nyt päädyin tätäkin kautta seurailemaan kirjoituksiasi. Olin lukevinani, että teillä on tulossa pentuja keväällä/kesällä, minkähän värisiä? ;)

    VastaaPoista
  11. S:
    Moikka! Kiva että ilmoittauduit :D
    Meille on tulossa pelkkää ruskeaa pääosin(voi kantaa sinistä) seuraavasta pentueesta ja kuvioina colourpointia, mittediä ja bicolouria(HM) :)

    VastaaPoista
  12. Nakkasinpa sua samantien myös tunnustuksella blogissani, vaikka sitä täällä piisaa ilman palkintojakin ;)
    Mulla on ollut jo pitemmän aikaa raggari haaveissa, reilu viikko sitten hankin maatiaispennun.

    VastaaPoista
  13. nicee blog ; ) if u want follow me and write comment ;*

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista