30. tammikuuta 2011

Vanha kunnon Pokemon -sarja

Katotaan miehen kanssa vanhaa kunnon Pokemonia taas ekasta jaksosta lähtien
Muistaa miten hieno juttu se oli sillon nuorena.


Pokemon se jatkaa vaan jatkumistaan, mutta kun noita uusia kattelee, ei niistä tajua mitään.
Aika pakolliseks väännöks menny pidemmän päälle. Ei pidä kattoa, ettei pilaa lapsuuden hyviä muistoja.
Silloin pokemoneja oli jopa 150 erilaista! - Nykyisin määrä on 649...


Ja vanhat kunnon pokemon-pelit, ei varmaan tarvi mainita
Ollaan miehen kanssa oltu niitä vannoutuneimpia pokemon-faneja aikoinaan ja kyllä tässä tulee pelailtua vieläkin! Jotkut parit pelaa Wowia, me pokemonia :D 


Kunnon nostalgiat sillointällöin tekee tosi hyvää ja Pokemon on oma kaikkien aikojen suosikkini

8 kommenttia:

  1. Hehe, mulla on Sapphire tällä hetkellä työn alla... tekis mieli alottaa myös Silver uudestaan... :D

    VastaaPoista
  2. Oi <3
    Mun eka peli minkä koskaan sain omaks oli Crystal. En tykänny sitä aikasemmista ku niissä ei voinu pelata tytöllä :'D Tarkkaa.

    Mä oon emeraldiin koukussa kovasti, en vaan kyllästy jostain syystä :D

    VastaaPoista
  3. Mä katon kans noita, suomeks viel :DDD Pokemon pelejä pelasin aikoinaan koneella ja nykyään DS:llä Platinumia, ei sekään niin paha oo kun oletti, mutta kyl ne vanhat vie voiton <3

    VastaaPoista
  4. Mä oon kokeillu kans noita uusia Soulsilveriä ja Heartgoldia, hyviä paranneltuja, mutta silti ne vanhat jotenkin vaan vie voiton :D

    Ite kokeilin kans Pearlia, mut jotenkin jäi pelaamatta loppuun. Pelaan kans ite koneella :)

    Me kans otetaan otteluita miehenpuoliskon kanssa, meikä voittaa aina ;)

    VastaaPoista
  5. Juu, alkaa pikkasen toistaa itseään nim. lähes 400 jaksoa katsonut. :--D Mutta niiden katsominen on loistavaa ajanvietettä aivot narikkaan-päivinä. :D

    Hankin itselleni just GBAn ja silmät kiiluen aloin kyttäämään eBayn pelitarjontaa, olis joskus kerätä ittelleen kaikki Pokemansseja sisältävät pelit. Niitä ei voita kyllä mikään. :D

    VastaaPoista
  6. Vilu:
    Me ollaan katottu silleen kans putkeen kaudelle 10 vai olikohan jopa 11 alkuun :D Siinä alko kans silleen olla jo et "Ei enää"

    Mäkin oon miettiny et jospa sitä ostas ulkomailta jotain harvinaisia pokemon pehmoleluja :DDDD Olis vitun huippua laittaa niitä kunniapaikalle johonkin vitriiniin :D

    VastaaPoista
  7. Me ollaan mun miehekkeen kanssa toi sun mainitsema toinen vaihtoehto, pari joka pelaa WoWia :D

    VastaaPoista
  8. Julia:
    Haha :D Moni pari kuulemma, vissiin ihan hauska yhdistävä tekijä tuo wow :D

    VastaaPoista