20. joulukuuta 2010

Yöllisiä ajatuksia

Mitäpä näistä mun merkinnöistä ei olis yöllä kirjoitettu?

Jotenkin nyt tuntui että oli pakko jakaa muuta viimepäiväinen ajatus täälläkin. So here goes...

Haluan löytää ihmisiä, uusia fiksuja ihmisiä. Onko se niin vaikeaa oikeasti tavata porukkaa, joilla on realistinen käsitys elämästä, tulevaisuuden suunnitelmia ja unelmia, vakaa järjenjuoksu?
Olisi kiva viettää yleensäkin aikaa rauhallisten ja kypsien ihmisten kanssa.
Mä olen kuitenkin aikuinen nainen, joka elättää itseään ja kantaa vastuunsa. Mulla on korkeat tavoitteet omassa elämässäni ja tiedän tasantarkkaan millaiseksi haluan oman tulevaisuuteni rakentaa. Mä olen ollut 4vuotta vakituisessa parisuhteessa, enkä ole kauhean innostunut riehumaan ympäri kaupunkia kännissä iskän ja äiskän rahoilla.
Kaupanpäälle ihmiset, jotka eivät arvostele muiden valintoja, ovat hyvin tervetulleita elämääni.


Ja hei ihan suoraan sanottuna haluan lyödä paistinpannulla kaikkia, jotka;
a.) Päivittää vitun facebookiin "Noni, se olis eka ajotunti takana" Voi vitun lapset, etteköhän te kaikki käy ne samat vitun ajotunnit.
b.) Puhuu koulun työharjoittelusta "duunina." Ja tuolla saatanan FB:ssä sitten lukeekin joka_vitun_8h välein "Huhhuh, se olis nyt 8h duunipäivä takana" TAI "Nyt tekee 9,5h duunipäivää" Voi nyt vittu.



Jos mä olen jotain päättänyt, kukaan ei mun päätä käännä.
Jos mä haluan jotain, mä hankin sen.


Me muuten saatiin se asuntokin :)
Ja voi yleisestikin sanoa että mä voin hyvin ja oon tulessa. Elämässä on kerrankin niin paljon mukavia projekteja menossa samanaikaisesti, eikä aina ehdi päivitelläkään. Kissat pitää tällähetkellä myös kiireessä ja suorastaan säteilen intoa kokoajan.

Ensiperjantaina onkin sitten joulukuun huipennus... Vihaan joulua, enkä tiedä miten aijon selvitä ilman hermoromahdusta ja kiukkuraivoa, niin vituttava juhla. Sehän sen hyvän olon sitten kuitenkin pilaa, mutta yritetään päästä yli ja ympäri...

7 kommenttia:

  1. Tommosten takia mulla ei taida kavereita sitte ollakkaa kun ne ei tajua et käyn töissä ja mulla on muutakin elämää kun baarissa örveltäminen.

    VastaaPoista
  2. Mietin tuossa muuten yks päivä, että miksi vihaat joulua?

    VastaaPoista
  3. Voimii sullekki selviämää joulun yli :s terveisin toinen joulu-fani :D

    VastaaPoista
  4. Mulla myös kaveripiiri yllättäen supistui kun käyn töissä ja koulussa, en ryyppää joka vkl ja minua ei kiinnosta kenenkään "ongelmat" jotka koskee niinkin pieniä juttuja kun miten vanhemmat on perseestä jne, kun on muutakin ajateltavaa :D

    VastaaPoista
  5. Ehkä mäkin uskallan nyt kommentoida, kun oon sun blogia jonnin aikaa lukenut.
    Mulla katos kaverit heti kun koulut loppu. Osittain myös sen takia, etten viihtynyt missään pippaloissa joissa vaan ryypättiin, koska en itse juo. Siinä jäi aika ulkopuoliseks. Nyt sitten yritänkin haalia jostain kavereita, joita näkis edes joskus.

    P.S Mie oon sellanen joka päivittää naamakirjassa just tommosia et on jotain tuntimäärää töitä jäljellä yms, koska mulla on usein tylsää ja ylimäärästä aikaa =D Tosin en oo työharjottelussa, vaan omistan ihan työpaikan. =)

    Mutta voimia tuohon jouluun, itse tykkään joulusta, tosin oon 12h sinä päivänä töissä.

    VastaaPoista
  6. DeadlyDame:
    - Pitkä tarina, käytännössä vihaan kaikkea jouluun liittyvääkin, paitsi perhettäni.
    Oon ihan pikkutytöstä inhonnut joulua jollain tasolla, ja teini-iästä se muuttui kyllä jo vihaks. Joulu on inhottava, ylikaupallinen juhla. Joululaulut ja jouluruoka vaan oksettaa mua.
    - Joulu on myös huono tekosyy antaa lahjoja. Oon aina ollut niin huono esittämään iloista saadessani jonkun todella huonon lahjan, mitä vielä olin kieltänyt ostamasta. Inhoan yllätyksiä.
    - Niin kauan oon ollut todella tiukilla rahoistani, niin ettei oo ollut varaa ruokaan; Sitten joku on ostanut mulle kasan kalliita ihonhoito-tuotteita, jotka aiheuttaa vakavia iho-oireita ja allergiaa, niin ettei niitä pysty edes käyttämäänkään :/ Silloin siinä vaan miettii mihin oikeastu hyödylliseen sen rahan olisi voinut käyttää. Koskien myös kaikkia muitakin lahjoja.
    Jokaikisenä vuonna sain myös lahjaksi Fazerin karkkeja, jotka oksettaa mua syvästi. Äitini on fazerilla töissä ja oon koko lapsuuteni joutunut sietämään niitä saatanan lontoonrakeita yms sontaa.
    Joskus niinä hoikkina (XS-S) päivinäni oon saanut L ja XL vaatteita joululahjaksi, en vaan oo pystyny peittämään järkytystäni.

    = Nightmare

    VastaaPoista
  7. Mortale:
    Kiva että kommentoit :)
    Mä tarkoitin tuolla työ-päivittämisellä nimenomaan työHarjoittelua ja päivitystä siitä kokoajan, työn alkaessa, kesken päivän pari kertaa, työpäivän jälkeen ja samantien huomisesta työpäivästä. Kun menisivät oikeisiin töihin vuosiksi, ei varmasti enää naurattaisi päivittää samaa uutista kokoajan :D
    Ja kuinka moni ihminen käy töissä? Miettii jos jokaikinen päivittäisi jokapäivä samaa? :D

    Mullakin menee paljon aikaa kissaharrastuksen kanssa, oon todella omistautunut. Ja tunnetusti kissakasvattajana ei voi tanssia ympäri maailmaa kännissä kokoajan unohtaen ruokkia kissat ja hävittäen niiden rokotus- ja testirahat shotteihin.
    Tätä ei moni tunnu tajuavan :/

    VastaaPoista